اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات لباس

واردات لباس از چین:
برای واردات لباس از چین باید به چه نکات و قوانینی توجه کرد؟ تعرفه های وارد کننده لباس از چین به چه صورتی می‌باشد؟ لباس و پوشاک یکی از ضرورترین لوازم مورد استفاده برای انسان می باشد چرا که در میان نیازهای اولیه انسان واقع شده است و افراد از زمان های گذشته به این موضوع حساسیت زیادی نشان می دهند و با توجه به آمارها می توان نتیجه گرفت که هر خانواری درصد بالایی از درآمد خود را سالانه برای خرید پوشاک و لباس خرج می کنند.

به علاوه اینکه لباس از نیازهای ضروری بوده، امروزه پیشرفت دنیای مد نیز بر این ضروری ات افزوده است و بسیاری از افراد پیرو مد واقع شده اند و دوست دارند بهترین و شیک ترین لباس را خریداری کرده و بپوشند.

از طرف دیگر نیز با توجه به وضع آشفته و بالا بودن نرخ تورم در کشور، بسیاری از تولید کنندگان لباس و پوشاک مجبور به تعطیلی کارگاه های خود داشته که این امر به طبع عرضه پوشاک و لباس را در سطح کشور کاهش داده است.

همچنین بحث کیفیت و زیبایی پوشاکی که به بازار و به مصرف کنندگان نیز از مهم ترین موضوعات دیگری می باشد که همه این عوامل دست در دست هم داده اند تا بسیاری از بازرگانان و سرمایه گذاران به دنبال وارد‌کننده لباس از کشورهای مختلف باشند.

یکی از این کشورهایی که بیشترین حجم پوشاک و لباس واردی از آن صورت می‌گیرد، کشور چین می‌باشد. واردات لباس از چین امروزه با توجه به بالا بودن تقاضا بسیار افزایش یافته است و بسیاری از افراد به دنبال راهی برای وارد کردن لباس از این کشور هستند.

نحوه واردات لباس از چین به چه صورت است؟
همان طور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، وارد کننده لباس از چین در بخش های مختلفی از جمله واردات لباس زنانه، واردات لباس بچه گانه، واردات لباس مجلسی زنانه و واردات لباس مردانه و غیره اشاره کرد که شما نیز با توجه به حوزه تخصص خود می توانید در یکی از این بخش‌ها و قسمت‌ها به فعالیت واردات لباس از چین بپردازید.

پوشاک کشور چین از محبوبیت و طرفداری بسیار زیادی در کشور ایران برخوردار است چرا که با داشتن قیمت مناسب توانسته است توجه بسیاری از مردم کشورمان را به سوی خود جلب کند. هر چند که قوانین بسیار سر سختی پیش روی وارد‌کننده وجود دارد ولی با این حال بسیاری از افراد به دنبال واردات لباس از چین هستند چرا که به خوبی می‌دانند با وارد کردن پوشاک و لباس می‌توانند سود بسیار خوبی را به دست بیاورند و پاسخ بسیار خوبی را به تقاضای بازار بدهند.

با توجه به ممنوعیتی واردات لباس که در سال های اخیر پیش آمده بود بسیاری از وارد کنندگان لباس از سود بسیار کم و چندانی برخوردار شده بودند که امروزه با وضع شدن قوانین خاصی سعی بر آن شده است که واردات هرگونه لباس و پوشاکی طبق نظارت مستقیم دولت و مسئولان ذی ربط قرار بگیرد تا هیچ گونه سوء استفاده ی در واردات لباس به وجود نیاید.

واردات لباس از چین نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد و بایستی از تمام قوانین و تعرفه های مربوط به وارد‌کننده لباس از چین آشنایی کامل داشته باشید و طبق این قوانین رفتار نمایید.

قوانین و تعرفه های واردات لباس از چین:
هر چند که تولید کنندگان داخلی با موضوع وارد کننده لباس از چین بسیار مخالف هستند و دید خوشایندی را نسبت به این موضوع ندارند، با این حال مصرف کنندگان بسیار زیادی از این موضوع حمایت می‌کنند و این امر دلگرمی بسیار خوبی برای بازرگانانی می‌باشد که قصد وارد کردن لباس از کشور چین را دارند. از مهم‌ترین قوانین که در واردکننده لباس از چین وجود دارد می‌تواند به پرداخت حقوق ورودی و تعرفه های واردات خود اشاره کرد.

هم چنین جنس لباس هایی که به کشور وارد می شود باید طبق شرع و اصول اسلامی باشد و اگر لباسی از جنس پوست حیوان خاصی باشد قطعا اجازه خروج از گمرک به آن کالا داده نخواهد شد و این امر می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما در هنگام ترخیص کالا به وجود بیاورد.

ارائه اصل مدارک و اسناد مربوط به قراردادها و خریدهای محموله‌ها نیز از دیگر مهم‌ترین قوانین در واردات لباس از چین می‌باشد که شما بایستی تمام و کمال تمام مدارک مورد نیاز را به مسئول بازرسی گمرک ارائه دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>