اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیستم های گرمایشی از جمله ملزومات هر ساختمان محسوب می‌شوند. در حال حاضر با توجه به کمبود منابع انرژی و بالا بودن هزینه های مصرفی آن اکثر سازندگان سعی می‌کنند از سیستم های گرمایشی با مصرف انرژی پایین و راندمان بالا در ساختمان های خود استفاده کنند. هر یک از سیستم های گرمایشی از جمله رادیاتور, هواساز, فن کوئل, اسپلیت یونیت ها و گرمایش از کف دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند. اما رادیاتورهای قرنیزی مزایای هر یک از این سیستم ها را دارا می‌باشند و معایب سایر سیستم ها را رفع می‌کنند.

قرنیز

رادیاتور قرنیزی
رادیاتور قرنیزی نوعی سیستم حرارتی است که جایگزین قرنیزهای معمولی در ساختمان شده است. این سیستم گرمایشی علاوه بر اینکه در پایین دیوار و در امتداد آن قرار می‌گیرد و نقش قرنیز را ایفا می‌کند, از برخورد وسایل و اثاثیه به دیوار و آسیب رساندن به آن جلوگیری می‌کند.

نحوه عملکرد رادیاتورهای قرنیزی
رادیاتورهای قرنیزی از مکانیزم ساده ای که در سایر انواع رادیاتور استفاده می‌شود برای انتقال حرارت استفاده می‌کنند. سیستم حرارتی این رادیاتورها هیچ نوع پیچیدگی ندارد و با کمترین امکانات می توان از این محصول استفاده کرد. این قرنیزها دور تا دور خانه قرار می‌گیرند و عملکرد آنها به نحوی است که آب گرم از پکیج وارد لوله های رادیاتور شده و گرما از سطح قرنیز به بیرون منتقل می‌شود و فضا را گرم می‌کند. چند دقیقه بعد از ورود آب گرم به لوله های قرنیز حرارتی ساختمان, گرما به نقاط مجاور انتقال پیدا می‌کند. این قرنیزها در سرتاسر خانه در پایین دیوارها قرار گرفته اند و به همین دلیل می توانند در مدت زمان کوتاهی کل خانه را گرم کنند.

قرنیز

تفاوت رادیاتورهای قرنیزی با سایر سیستم های گرمایشی
مزیت اصلی این قرنیزها دور از چشم بودن آنهاست. آنها در پایین دیوار قرار می‌گیرند و برخلاف سایر سیستم های گرمایشی که فضای زیادی از خانه را به خود اختصاص می دهند جای بسیار کمی اشغال می‌کنند و در واقع دور از چشم هستند. این قرنیزها طراحی دکوراسیون داخلی را با مشکل رو به رو نمی‌کنند و چیدمان منزل را می توان به هر نحوی انجام داد. قرنیزهای حرارتی مانند شومینه و بخاری هیچ نوع دوده ای ایجاد نمی‌کنند و باعث تیره شدن دیوار نمی‌شوند. دیوارهایی که در پایین آنها قرنیز حرارتی نصب شده با گذشت زمان نیاز به مرمت ندارند. در کل این سیستم حرارتی هیچ نوع آلودگی ایجاد نمی‌کند و مناسب ترین سیستم گرمایشی در ساختمان های امروزی محسوب می‌شوند.

قرنیز

از مزایای قرنیز حرارتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قرنیزهای حرارتی قابل استفاده در انواع ساختمان ها از جمله ساختمان های تجاری, اداری, مسکونی , هتل ها و بیمارستان ها می‌باشند.
  • این سیستم های حرارتی دارای اتصالات بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند و سرعت انتقال گرما در آنها بسیار بالاست.
  • قرنیزهای گرمایشی در دور تا دور دیوار نصب می‌شوند و فضای ساختمان را مانند رادیاتورهای دیواری اشغال نمی‌کنند.
  • این سیستم حرارتی می تواند با انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی کار کند.
  • تنوع این قرنیزها در رنگ بندی بسیار بالاست و شکل ظاهری آنها باعث شده تا همواره مورد توجه سازندگان, مهندسان و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گیرد.
  • استفاده از قرنیزهای حرارتی به عنوان سیستم گرمایشی ساختمان باعث کاهش مصرف انرژی شده و از نظر اقتصادی مقرون بصرفه می‌باشند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>