اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


از سقف کاذب در چه محیط هایی می توان استفاده کرد؟
استفاده از سقف کاذب، در قسمت های مختلف خانه امکان پذیر می باشد. از جمله ویژگی های منحصر بفرد سقف های کاذب می توان به زیبایی و قیمت مناسب اجرای آن ها اشاره کرد. طراحی این گونه سقف ها متفاوت بوده و سلیقه های مختلف را پاسخگو می باشد.

سقف کاذب

سقف کاذب سالن پذیرایی
سقف کاذب کناف یکی از بهترین انتخاب ها در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی می باشد که جلوه ای مدرن و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. سقف کاذب کناف در کنار نورپردازی مناسب می تواند فضا را بزرگ تر نشان دهد و جلوه ای لوکس و زیبا به سالن پذیرایی ببخشد.


سقف کاذب سرویس بهداشتی
از جمله قسمت هایی که می توان از سقف کاذب در طراحی آن استفاده کرد، سرویس بهداشتی می باشد. استفاده از سقف کاذب در قسمت هایی که رطوبت در آن ها بالای می باشد، گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب می باشد. این گونه سقف ها پایین تر از سقف معمولی قرار گرفته و از این رو می تواند لوله کاری های انجام شده در سقف را بپوشاند.

سقف کاذب حمام
نمونه ای از بهترین انواع سقف های کاذب که می توان در طراحی حمام مورد استفاده قرار داد، سقف کاذب پی وی سی می باشد. چرا که این سقف کاذب PVC در محیط های مرطوب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. هم چنین اجرای این مدل سقف کاذب بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سقف کاذب اتاق خواب
استفاده از سقف های کاذب در اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان کمک کند و فضایی دلنشین را به وجود بیاورد. بهترین سقف کاذبی که در این قسمت خانه می توانید استفاده کنید، کناف است. استفاده از کناف به همراه چراغ های ال ای دی توکار، فضای اتاق را بسیار زیبا و در عین حال آرامش بخش خواهد کرد.


سقف کاذب آشپزخانه
انتخاب سقف کاذب برای آشپزخانه گزینه بسیار مناسبی می باشد و از میان انواع آن، سقف کاذب کناف و سقف کاذب مجازی نمونه ای از بهترین آن ها می باشد که می توان مورد استفاده قرار داد.

سقف کاذب


سقف کاذب در کتابخانه
استفاده از سقف کاذب در طراحی کتابخانه می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد. استفاده از نمونه چوبی این سقف ها در کنار سایر المان های چوبی فضایی رسمی و چشم نواز ایجاد خواهد کرد. این ایده برای طراحی دفترکار خانگی نیز می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد و در جهت طراحی فضایی گرم و راحت به شما کمک کند.


سقف کاذب محیط های اداری
در فضاهای ادارای نیز به دلیل وجود تأسیساتی که از سقف عبور کرده اند، بهترین انتخاب، کناف خواهد بود. کناف به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا، سهولت کار و اجرای سریع، می تواند فضایی ایده آل را برای کار و فعالیت های اجتماعی به وجود بیاورد. از آنجا که افراد زیادی در طول روز وقت خود را در محیط های اداری سپری می کنند، پس انتخاب یک سقف کاذب مناسب می تواند فضا را دلبازتر کند.

ایده های طراحی سقف کاذب
استفاده از این سقف در طراحی سبک ساحلی می تواند تأثیرگذاری فراوانی در زیبایی اتاق نشیمن داشته باشد. بکارگیری نمونه ای از این سقف ها که در طراحی آن ها از چوب هایی با طیف رنگی روشن استفاده شده است، باعث القا گرما به فضا مورد نظر شده و در کنار سایر رنگ های خنثی، نما زیبایی را ایجاد می کند.

مدل سقف کاذب
در طراحی نمونه ای از این سقف ها از الگوها و اشکال هندسی استفاده شده است. استفاده از این سقف ها که در طراحی آن ها از رنگ روشن استفاده شده است، در کنار استفاده از کفپوش رنگ تیره و هم چنین مبلمانی که از رنگ های خاکستری و طلایی در آن استفاده شده است، نما بسیار زیبا و شیکی را ایجاد می کند و بدون شک نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

الگوها و اشکال هندسی
یکی از ایده هایی که می توان در طراحی سبک مدرن مورد استفاده قرار داد، استفاده از سقف کاذب در طراحی داخلی خانه می باشد. استفاده از یک لوستر مناسب در کنار این سقف می تواند تلفیقی زیبا به همراه داشته باشد.

طراحی سبک مدرن
استفاده از سقف کاذب در کنار رنگ آمیزی دیوار با استفاده از رنگی مشابه با سقف می تواند در یک دست نشان دادن فضا مورد نظر و انسجام میان المان ها به شما کمک کند.

سقف کاذب

استفاده از رنگ
بهتر است در طراحی فضایی که از سقف کاذب در آن استفاده شده است، از طراحی ساده استفاده نمایید. استفاده از الگوهای کلاسیک و به کارگیری رنگ سفید می تواند ایده خوبی باشد. استفاده از این ایده ها برای دستیابی یک طراحی زیبا کافی می باشد.

کارگیری رنگ سفید
یکی از مزیت های سقف های کاذب، قابلیت رنگ آمیزی آن ها می باشد. از این رو این امکان برای شما وجود دارد که نسبت به رنگ آمیزی این سقف ها مطابق با کفپوش و دیوارها نیز اقدام نمایید. رنگ آمیزی سقف مطابق با رنگ کفپوش می تواند تلفیق و نما زیبایی در طراحی و دیزاین داخلی ایجاد نماید.

رنگ آمیزی
از دیگر قابلیت های سقف های کاذب می توان به امکان استفاده از آن در طراحی اتاق هایی که شکل نامعمول و نامنظمی دارند، اشاره کرد. مشورت با یک متخصص می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

طراحی اتاق های نامعمول و نامنظم
زمانی که صحبت از طراحی خانه هایی با سقف بلند به میان می آید، چگونگی ایجاد فضایی دنج نکته مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. استفاده از سقف کاذب یکی از راهکارهایی است که می توان در این زمینه مورد استفاده قرار داد.

سقف کاذب

طراحی خانه هایی با سقف بلند
در این گونه سقف ها می توان یک نوار روشنایی در حاشیه آن قرار داد تا باعث ایجاد زیبایی در اتاق شود. استفاده از این نوارهای روشنایی به داشتن خانه ای مدرن نیز کمک می کند. برای داشتن ظاهری آنتیک، سقف های کوتاه تر انتخاب مناسب تری می باشند.نوار روشنایی
اگر به طراحی سبک صنعتی علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سقف های کاذب فلزی می باشد. این نوع طراحی برای خانه هایی با سقف بلند مناسب می باشد و همراه با مبلمان چرمی ظاهر بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد. این نوع طراحی در سبک مینیمالیست نیز کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>