اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلبالو

صادرات آلبالو:
آلبالو میوه ترش مزه و سرخ رنگ بومی جنوب غرب آسیا و اروپا است. آلبالو یکی از میوه‌های فصل تابستان است که هم تازه خورده می‌شود و هم از آن در تهیه انواع دسرها، شربت و شیرینی ها و غذاها استفاده می‌کنند و غنی از ویتامین ها به خصوص ویتامین C، انواع آنتی اکسیدان، منیزیم، پتاسیم و مس است.

آلبالویی برای خوردن خوب است که رسیده و تازه باشد علامت رسیدگی آن رنگ آن است که کاملا قرمز و درخشان باشد.

آلبالو حاوی آنتی اکسیدان‌های شگفت انگیزی است؛ آلبالو باعث کاهش التهاب، پیشگیری از نقرس و آرتروز و دیگر بیماری های حاصل از التهاب که به بدن شما صدمه می‌زنند، می‌شود.

این میوه ی خوشمزه ی تابستانی یک ضددرد فوق العاده قوی نیز می باشد.آلبالو غنی از فیبر های غذایی است. فلاونون و فلاونول های موجود در آلبالو از قلب، عروق خونی و دستگاه گردش خون شما محافظت می‌کنند.

صادرات آلبالو:
شهرستان‌های مشهد، تربت جام، چناران، بینالود و نیشابور شهرستان‌های عمده تولید‌کننده آلبالو در استان خراسان هستند.در بسیاری از استان‌های دیگر کشور از جمله لرستان، تهران، همدان، کردستان و سمنان محصول زیادی تولید می‌شود.

بر اساس آمار منتشر شده توسط سازمان فائو کشور روسیه با تولید 239 هزار تن آلبالو در سال اولین کشور بزرگ تولید‌کننده این میوه در جهان می‌باشد.

بعد از روسیه، کشورهای لهستان و ترکیه هر کدام با تولید 194 هزار تن و 192 هزار تن در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. ایران نیز با تولید 94 هزار تن آلبالو ششمین کشور بزرگ تولید‌کننده این محصول می‌باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
معصومه رحیمی :
لطفا تماس بگیرید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>