اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات میگو به روسیه:
به عنوان بازار جدید در طی سال های اخیر شاهد صادرات آبزیان به روسیه بودیم که این روند همچنان ادامه دارد. 

به دلیل ممنوعیت واردات میگو از چین به روسیه فرصت بسیار خوبی برای بازرگانان ایرانی فراهم شده است و این موضوع باعث رونق کسب و کار و بازار میگو شده است.

دلیل ممنوعیت واردات میگو کیفیت نداشتن میگوی چینی اعلام شده است. در سال های اخیر چینی ها میگو را با قیمت پایین و ارزانی به چین صادر می کردند که باعث افزایش طرفدار از صادرات چین شده بود.

میگو

روش های مذاکره با روس ها:
بازرگانان روسی سعی می کنند با کش دادن و طولانی تر کردن بحث از تجار ایرانی اطلاعات بگیرند. آن ها توجه زیادی به زمان و وقت ندارند و به آن اهمیتی نمی دهند در واقع مقید به زمان نمی باشند.

هدف روس ها رابطه کوتاه مدت می باشد و همانطور که گفتیم زمان زیادی را صرف شناخت طرف مقابل و ویژگی ها و خصوصیات او و خانواده ی او می کنند و در واقع شخصیت شخص صادر کننده برایشان اهمیت بسیاری دارد ولی این موضوع چیزی از معامله گر بودن روس ها کم نمی کند.

در واقع انسان هایی بسیار جدی و خشک و رسمی می باشند و مانند ایرانی ها از شوخی و مزاح استفاده نمی کنند و طرف مقابل را با نام فامیلی به جای نام کوچک صدا می زنند. در واقع انسان های کلی گرایی هستند و ابتدا با صحبت درباره ی کلیات شروع می کنند و سپس به جزئیات می رسند. و هدف آنان چارچوب کلی می باشد.

روس ها از زبان بدن بسیار استفاده می کنند و اکثرا درون گرا هستند و اعواطف و احساسات خود را بروز نمی دهند. بعضی از تجار ایرانی رفتار آنان را اسرار آمیز و مبهم می نامند.

همواره فاصله بدنی خود را حفظ کرده اند و از تماس چشمی بسیار استفاده می کنند. آنان افراد سازشگری نیستند و معامله با روس ها کار ساده ای نیست و باید مهارت خاصی در این خصوص داشت. در واقع سازش را نشانه ی ضعف می دانند.

تاکتیک اصلی روس ها در مذاکره:
تاکنیک اصلی روس ها سکوت در مذاکره می باشد تا در مقابل حریف برنده بشوند و از این تاکنیک برای به بن بست کشاندن مذاکره استفاده می کنند.

در این جا متوجه می شویم که روس ها مذاکره را مثل یک جنگ می دانند و به دنبال برنده و بازنده ی این جنگ می باشند.

فرایند مذاکره و تصمیم گیری بسیار طولانی و کند می باشد و بسیار وقت گیر. آن ها بسیار به خانواده اهمیت می دهند و همواره سوال های شخصی درباره ی طرف مقابل می پرسند و او را به چالش می کشند.

دیپلمات های این کشور بسیار ماهر هستند و مذاکره با انان کار راحتی نمی باشد. همچنین به هیچ وجه ریسک و خطر را نمی پزیرند و باید حتما به تمام قوانین و مقررات آنان عمل کرد و دستورالعمل هارا به طور کامل رعایت کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حمید صفرزاده بردر :
برای صادرات میگو وماهی قزل الا ب روسیه کمکم کنید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>