اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خلال پسته

صادرات خلال پسته سبز ایران به روسیه:
خلال پسته ایران از سبز ترین انواع خلال پسته تولید شده در دنیا می باشد که غالبا برای کشور هایی از قبیل روسیه، عراق، چین و امارات صادر می شود و اتفاقا از صادرات سودآور به حساب می آید.

از ویژگی های خلال پسته ایران مخصوصا خلال پسته تولید شده در قزوین سبز بودن خاص رنگ خلال پسته می باشد البته این رنگ سبز خلال پسته در بسیاری از مواقع به مرور زمان با نگهداری نامناسب رو به کمرنگی و زردی می رود اما معمولا خلال پسته های قزوین به علت روغن خاصی که پسته این منطقه دارد در صورتی که به طور صحیح نگهداری شوند مدت بیشتری ثبات رنگی خواهند داشت.

مطلبی که در بالا به آن اشاره کردیم باعث می شود که با افزایش ماندگاری این محصول بتوان از آن برای صادرات بیشتر استفاده کرد و در طول مسیر و همچنین در پروسه پخش محصول در کشور هدف تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی از اطمینان خاطر بیشتری نسبت به سلامت خلال پسته و کیفیت آن به خصوص از نظر سبز بودن خلال پسته برخوردار بود.

مصرف کننده عمده خلال پسته سبز ایران تولیدکنندگان شیرینی و مواد خوراکی می باشند که از آنجایی که در سراسر دنیا قنادی ها از خلال پسته استفاده می کنند متناسب با میزان مصرف آن کشور حجم صادرات به آن کشور متفاوت است.

روسیه از کشور هایی می باشد که به علت مساحت بالا گستردگی فرهنگی و بازار مصرف بسیار مناسبی برای این محصول دارد و البته در کنار خلال پسته انواع فرآورده های پسته ایران به این کشور صادر می شود.
البته در صادرات به روسیه نباید از این مطلب قافل شد که قیمت از پارامتر های مطرح تاجران روسی می باشد و باید در تامین مستقیم خلال پسته و فرآورده های پسته از تولیدکننده عمده و دست اول دقت کافی را داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>