اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خواص کربن فعال برای بدن

کربن فعال یا زغال فعال ماده ای طبیعی و درمانگر است که مواد شیمیایی و سموم درون بدن را به خود جذب کرده و از بدن دفع می کند.این ماده دارای حفره های زیادی است که مواد شیمیایی و سمی را به دام می اندازد. این حفره ها دارای بار منفی الکتریکی هستند و سموم و گازهایی که دارای بار مثبت الکتریکی هستند را به خود جذب می کنند.

حفره ها و سوراخ های روی زغال فعال بر اثر یک فرایند گرمایی به وجود می آیند. به یاد داشته باشید که زغال فعال با آن زغالی که شما برای مواردی همانند آتش درست کردن استفاده می کنید کاملاً فرق دارد. زغالی کبابی حاوی مقادیر بسیاری سموم مضر برای بدن است.

خمیردندان های زغالی و سفید کردن دندان

آیا رنگ دندان هایتان به دلیل مصرف موادی مانند چای، قهوه، شکلات و سایر مواد حاوی رنگدانه تغییر کرده است؟ زغال فعال درون خمیر دندان های زغالی باعث سفید شدن دندان ها می شود و بهداشت دهان و دندان را با متعادل کردن pH ارتقا می دهد؛ این خمیر دندان ها از سوراخ شدن دندان ها و بیماری های لثه جلوگیری کرده و بوی بد دهان را از بین می برند.

این ماده با جذب پلاک و سایر مواد سطحی که باعث تغییر رنگ دندان ها می شوند، دندان ها را سفید می کند. استفاده از این خمیر دندان ها برای سفید کردن دندان ها بسیار به صرفه است و به صورت کاملاً طبیعی باعث داشتن لبخندی زیباتر می شود.

کاهش گاز و نفخ

یکی از فواید دیگری که کربن فعال دارد، کاهش گازهای شکمی و نفخ است؛ این ماده با جذب مواد غذایی که باعث تولید گاز می شوند از این مشکل می کاهد. یک ساعت قبل از صرف غذاهای نفخ آور، 500 میلی گرم زغال فعال همراه با یک لیوان آب مصرف کنید.

پاکسازی قارچ ها و کپک ها

بیشتر افراد این تصور را دارند که قارچ ها و کپک ها نمی توانند درون بدن زندگی کنند. سم ترشح شده توسط آنها می تواند باعث ایجاد افسردگی، نارسایی کبد و کلیه، کاهش عملکرد مغز، بیماری قلبی، ناراحتی چشم، سردرد، استفراغ، مشکل در عملکرد دستگاه ایمنی بدن و مشکلات تنفسی شدید شود.

اگر شما یا هرکدام از اعضای خانواده تان دچار مشکلاتی نظیر خس خس سینه، جوش و خارش پوست، خیسی بیش از حد چشم ها، سرفه کردن یا سردردهایی که دلیلی برای آنها نمی یابید هستید، باید منزل خود را برای یافتن آثاری از این موجودات گشته و آن را پاکسازی کنید.

تصفیه آب با کربن فعال

کربن فعال ناخالصی های درون آب مانند مواد حلال، آفت کش ها و سایر ضایعات صنعتی و شیمیایی را به خود جذب می کند. با این حال کربن فعال نمی تواند ویروس ها، باکتری ها و مواد معدنی سخت درون آب را به دام بیاندازد.

طبق برخی از تحقیقات، فیلترهای زغال فعال، مقادیری از فلوراید درون آب را نیز تصفیه می کنند. اجتناب از فلوراید و پاکسازی آب از آن باعث سلامت دهان و دندان، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و سلامت کبد و کلیه می شود.

سلامت پوست و بدن

زغال فعال نه تنها برای درمان مشکلات داخلی موثر است، بلکه برای درمان مشکلات خارجی نیز به کار می رود. از تأثیرات مفید آن می توان به از بین بردن بوی بد بدن، از بین بردن جوش و آکنه، تسکین ناراحتی بر اثر گزیدگی توسط حشرات و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

پاکسازی دستگاه گوارش

کربن فعال با پاکسازی مواد حساسیت زا از دستگاه گوارش، مشکلات گوارشی را از بین می برد. همچنین پاکسازی دستگاه گوارش به دلیل سم زدایی از بدن باعث کاهش درد مفاصل، افزایش انرژی و بهبود عملکرد روان می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>