اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بلدرچین

صادرات بلدرچین به روسیه:
بلدرچین به گروه بزرگی شامل چندین سرده از پرندگان کوچک از راسته ماکیان سانان گفته می‌شود.
این پرندگان شناخته شده ترین گونه‌های راسته ماکیان سانان هستند آن‌ها به دو بخش بلدرچین‌های بر جدید و بلدرچین‌های بر قدیم تقسیم می‌شوند.

اینها جثه کوچک دارند و زندگی بر روی زمین را ترجیح می دهند آن‌ها نیز از حشرات و دیگر جنبندگان کوچک تغذیه می‌کند بر روی زمین لانه می‌سازند و بر پروازهای کوتاه و سریع قادر می باشند.صادرات بلدرچین جزء ارز آورترین صادرات محسوب می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ارز آوری 250 هزار دلاری صادرات بلدرچین:
صنعت پرورش بلدرچین کمتر از ده سال است در ایران رونق گرفته و مجهزترین واحد تولید پرورش و بسته‌بندی گوشت و تخم مرغ بلدرچین در سمنان فعال است.

این واحد با سرمایه گذاری 27 میلیارد ریال یک سالی است در سمنان راه اندازی شده و ظرفیت تولید ماهانه 160 هزار قطعه گوشتی را داراست این محموله 50 تنی به کشورهای همسایه صادر شد و دویست و پنجاه هزار دلار ارزآوری داشت. با راه اندازی این مجتمع زمینه اشتغال 12 نفر به طور مستقیم و بیش از 100 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.

بلدرچین گونه ای، نیمه وحشی و مقاوم در برابر آلودگی و بیماری است و پرورش بلدرچین در مقایسه با مرغ هزینه کمتر و به نسبت قیمت دو برابر مبلغ سود دهی دارد.

بلدرچین

صادرات بلدرچین به کشورهای همسایه از جمله روسیه:
در حالی که سالانه 168 تن گوشت کبک، قرقاول و بلدرچین، با درآمد ارزی 240 هزار تومان صادر می شود و امکان صادرات آن تا یک هزار و 200 تن در سال وجود دارد.

به علت سنگ اندازی سیستم بانکی مجتمع با 30 درصد ظرفیت فعالیت می کند. قیمت هر کیلو گرم گوشت کبک حدود 14 دلار قرقاول بیست دلار، و بلدرچین شش دلار، برآورد شده است که حدود 240 هزار دلار در سال درآمدزایی، برای کشور دارد.

تولید با ظرفیت 30 درصدی در حالی که سرمایه گذاری 6 میلیارد تومانی بخش خصوصی و 300 میلیون تومانی تسهیلات دولتی راه اندازی شده است به علت عدم حمایت های سیستم بانکی اکنون با ظرفیت سی درصدی در سال فعالیت می کنند.

گوشت بلدرچین

صادرات گوشت با کیفیت بلدرچین به روسیه:
امروزه گوشت بلدرچین با بهترین کیفیت در کشورمان تولید می شو.د که درصدی از این تولیدات به روسیه و دیگر کشورهای همسایه صادر می گردند و مابقی به مصرف مشتریان داخلی می رسند.

گوشت بلدرچین محصولی است که امروزه توسط مراکز معتبر در ایران تولید می گردد و در حد گسترده ای به روسیه و دیگر کشورها صادر می شوند.

این گوشت های با کیفیت و مغزی در برخی از مراکز سالانه بیش از هزار تن تولید می شوند که شیوه پرورش تمام این طیور به صورت سنتی بوده و گوشتشان به عنوان گوشتی ارگانیک و سالم به بازار روانه می شوند و درصدی از این تولیدات به مصرف مشتریان داخلی می رسند.

برای تولید گوشت بلدرچین امروزه در مراکز پرورشی تجهیزات مختلفی به کار رفته است که با وجود این تجهیزات گوشت تولید شده از این پرندگان در نوع، خود با کیفیت ترین محصولات پروتئین قرار می گیرند و هر یک از این تجهیزات به نوعی در حفظ سلامت بلدرچینها دخیل می باشند.

به عنوان مثال مراکز پرورش بلدرچین گوشتی، از هیتر یا رطوبت ساز استفاده می کنند و با کمک این وسایل پرندگان را به تولید گوشت بهتر تشویق می نمایند و از همه مهم تر با استفاده از دانه مخصوص بلدرچین که سرشار از انرژی و پروتئین است تولیدات خوبی را رقم می زنند.

بلدرچین هایی که در نوع گوشتی هستند و برای تولید گوشت پرورش داده می‌شوند سازگاری خوبی با محیط پرورشی دارند.

اما باید همانند دیگر طور از خوراک و بستر مساعد و مناسب بهره مند شوند. تا تولید گوشت‌شان در جایگاه خوبی قرار بگیرد امروزه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات پروتئینه از بلدرچین‌ها در داخل کشور تولید می‌شوند که اغلبشان به روسیه و دیگر کشورها صادرات شده و سالانه مبلغ زیادی از این تولیدات به دست می‌آید.

خواص گوشت بلدرچین یا بمب ویتامین:
بلدرچین قوت غالب مردم در کشورهای پیشرفته صنعتی نظیر آمریکا روسیه و انگلیس است.
بلدرچین گوشت گرمی دارد، که برای خانم های باردار و سالمندان بسیار مفید است و توسط پزشکان تجویز می شود خواص بلدرچین با مرغ قابل مقایسه نیست و فوق العاده مفید است.

تولید بلدرچین فعالیتی زود باززده و ظرف 42 روز محصول به بازار می رسد بلدرچین در قیاس با مرغ غذای کمتری مصرف می‌کند و مجوزهای تولید آن آسانتر صادر می شود. تخم بلدرچین که به بمب ویتامین معروف است پنج برابر تخم مرغ فسفر و کلسیم دارد.

بلدرچین

قیمت بلدرچین در صادرات به روسیه:
فدراسیون روسیه با داشتن جمعیت 146 میلیون نفری در گستره ای به وسعت 17 میلیون کیلومتر مربع و با داشتن ذخایر غنی از مواد اولیه می تواند همزمان به عنوان یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان محصولات صنعتی به کشورمان و یکی از بازارهای هدف برای کالاهای مصرفی ایران در حوزه های مختلف تجاری و صنعتی باشد.

همینطور یکی از واردکنندگان بزرگ دام های طیور و ماکیان به کشور خود می باشد ایران هر ساله با صادر کردن مقدار قابل توجهی گوشت بلدرچین به صورت دام یا زنده قسمتی از بازار ماکیان روسیه را در دست گرفته است.

اما نکته اینجاست روسها به بسته‌بندی و کیفیت کالا و مجوزهای بهداشتی گوشت‌های وارداتی یا دام‌های زنده اهمیت بسیار و بسزایی می دهند.

همچنین کشور روسیه به دلیل بزرگ بودن بازار واردات این کشور دست های رقابتی بسیاری در آن دخیل است، اگر بخواهیم با بازارهای خارجی در این کشور رقابت کنیم باید بیشترین توجه را بر روی کیفیت و پایین‌ترین هزینه قرار دهیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بهروزشاهی:
من تولیدکننده بلدرچین هستم اگه کمکی اطلاعاتی درمورد نحوه صادرات مستقیم یابه وسیله واسطه دارید بگید تابتونیم صادراتم انجام بدیم
میثم عبادی :
سلام دارم بلدرچین گوشتی پرورش میدم طریق صادرات رو میخواستم بدونم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

منصور نوری:
سلام یکی از پرورش دهنده های بلدرچین گوشتی و تخم گذار هستم در مازندران نکا چگونه میتوانم صادرات انجام دهم اگه میشه راهنمایی کنید سپاس گذارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>