اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایرواشر

قسمت های تشکیل دهنده ایرواشر
ایرواشر از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. در ادامه به معرفی و نحوه عملکرد هر یک از آن ها می پردازیم.

  • فن: بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه ایرواشر، فن می باشد. فن تعبیه شده در دستگاه قدرت های مختلف دارد. قدرت انتخاب دستگاه باید با توجه به مساحت و فضای مورد نظر صورت گیرد. یکی از پرطرفدارترین انواع فن ها که در ایرواشر مورد استفاده قرار می گیرد، فن دایرکت درایو می باشد. دلیل محبوبیت این فن بی صدا بودن آن ها می باشد.
  • کویل: استفاده از کویل در دستگاه ایرواشر، به منظور عملکرد گرمایشی صورت می گیرد. کارکرد این قسمت به گونه ای است که برای ایجاد گرما باید به پکیج متصل شده و گرمای پکیج را به صورت آب در خود جریان دهد. سپس هوا با عبور از آن گرم شده و فضای محیط را گرم می کند.
  • فیلتراسیون: استفاده از فیلتر برای تمیز کردن هوا امری مهم و ضروری می باشد. در دستگاه ایرواشر از انواع فیلتر استفاده می شود. برای مثال فیلترهای فلزی، پلی اتیلن و سلولزی از جمله فیلترهایی است که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بدنه: در بسیاری از دستگاه های ایرواشر از بدنه آلومینیومی استفاده می شود. این ورقه ها از استحکام و عمر مفید بالایی برخوردار می باشند.
  • دریچه: دریچه های ایرواشر در بدنه اصلی دستگاه تعبیه شده و هرکدام عملکرد خود را دارند. به طور کلی چهار دریچه در بدنه ایرواشر به کار رفته است. یکی از این دریچه ها مخصوص هوای تازه، یک دریچه برای خروج هوای برگشتی از محفظه ایرواشر و دو دریچه برای انتقال هوای رفت و برگشت می باشد. دو دریچه مخصوص انتقال هوا به کانال متصل می شوند.

نکات مهم در نصب و استفاده از دستگاه ایرواشر
رعایت نکاتی برای نصب و نگهداری از ایرواشرها مهم و ضروری می باشد. برای مثال بهترین مکان برای نصب این دستگاه بر روی پشت بام می باشد. در هنگام نصب ایرواشر، بهتر است در زیر آن از عایق رطوبتی استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که فیلترها باید در بازه زمانی مشخص مورد بررسی قرار گیرند. اطمینان از عملکرد صحیح کلیه قسمت های تشکیل دهنده ایرواشر از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>