اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایرواشر از جمله دستگاه هایی است که علاوه بر عملکرد سرمایشی و گرمایشی، قابلیت پاکسازی هوا را نیز دارا می باشد. با این مقدمه در ادامه این مطلب  همراه باشید و با ویژگی ها و عملکرد این دستگاه آشنا شوید.

ایرواشر

ایواشر و هواساز
همان گونه که در بالا اشاره شد، ایرواشر نوعی دستگاه هواساز می باشد که عملکرد آن بر پایه سیستم سایکومتری می باشد. در این دستگاه از سیستم تهویه تبخیری استفاده شده است. ایرواشر از قابلیت سرمایشی و گرمایشی برخوردار بوده و با استفاده از فیلترهایی که درون آن ها به کار رفته است می تواند نسبت به پاکسازی هوا اقدام نماید.

عملکرد ایرواشر در حالت سرمایش
نحوه عملکرد ایرواشر در حالت سرمایش و گرمایش با یکدیگر متفاوت می باشد. کارکرد این دستگاه در حالت سرمایش شبیه به کولر آبی می باشد. عملکرد این دستگاه در حالت سرمایش به گونه ای است که تزریق کننده های آب با فشار بالا، آب را بر روی جریان هوای عبوری از دستگاه، اسپری کرده و به شکل ذرات پودری در می آورند. این ذرات پودری برای تبخیر شدن، حرارت هوای عبوری را گرفته و از این طریق باعث کاهش دمای هوا می شوند. از آن جایی که هوای سرد ایجاد شده با آب تبخیر شده ترکیب می شود، افزایش رطوبت نسبی هوا را به همراه دارد. این عملکرد امکان تنظیم رطوبت هوا را از بین می برد. به همین خاطر استفاده از دستگاه ایرواشر برای ایجاد حالت سرمایش در ساختمان هایی که در مناطق مرطوب قرار دارند، گزینه مناسبی نمی باشد و بهتر است در مناطقی که از آب و هوای خشک و نیمه خشک برخوردار می باشند از این دستگاه استفاده شود.

ایرواشر

عملکرد ایرواشر در حالت گرمایش
استفاده از دستگاه ایرواشر به منظور ایجاد گرمایش در محیط گزینه مناسبی می باشد. در جهت استفاده از این دستگاه برای گرما در فضای مورد نظر، نیاز به استفاده از دستگاه های مکملی هم چون بویلر و پکیج می باشد. نحوه عملکرد این دستگاه در حالت گرمایش به گونه ای است که آب پس از گرم شدن، به لوله های ایرواشر پمپاژ شده و با چرخش فن، هوای گرم را به داخل فضای مورد نظر هدایت می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>