اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

آیا صادرات کار سختی است؟
برخی از دوستانی که در جلسات آموزش صادرات شرکت می کنند و با برخی از مباحث صادرات آشنا می‌شوند، به این نتیجه می رسند که صادرات سخت است و بنابراین آن ها نمی توانند در این حوزه کار کنند. چرا به این نتیجه می رسند؟ به این دلیل که اطلاعات جسته و گریخته ای درباره پروفرما یا قواعد FOB کسب می کنند و چون این مسائل در نگاه اول پیچیده به نظر می رسد، این دغدغه برای آن ها به وجود می آید که شاید واقعا نتوانند در این زمینه کار کنند و کشش آن را نداشته باشند.

راهکاری برای صادرات آسان:
اگر بخواهید در حوزه صادرات فعالیت کنید و همه کارهای لازم را هم خودتان انجام بدهید، شاید سخت باشد. من هم موافقم که اگر بخواهید همه چیز را خودتان یاد بگیرید، سخت است و شاید نیاز باشد سال های سال آموزش ببینید. ولی اصلا الزامی وجود ندارد که همه این کارها را خودتان انجام بدهید. شما می توانید برای همه بخش های صادرات از افراد دیگری کمک بگیرید. مثلا اگر بخواهید باری را بفرستید، می توانید از شرکت‌های بازرگانی کمک بگیرید که کارشان خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل کالاست.

آن ها قواعد حمل و نقل را به خوبی می دانند، اما نمی دانند از کجا باید مشتری یا تامین کننده پیدا کنند. آن‌ها از تجارت چیزی نمی دانند، اما خدمات تجارت را بلدند. یا مثلا وقتی می خواهید از مشتری خود پول بگیرید؛ به جای اینکه به فکر باز کردن حساب در خارج از ایران، انتقال پول به ایران و موارد دیگر باشید، از صراف ها کمک بگیرید یا از تامین کننده هایی کمک بگیرید که همین الان خارج از ایران حساب دارند و با قدری کم کردن درصد سودتان و دادن آن به بقیه، کارتان را بسیار آسان کنید. پس از صادرات برای خودتان غول نسازید.

مهم ترین گام در صادرات
مهم ترین و سخت ترین بخش صادرات این است که تصمیم بگیرید آن را شروع کنید. اگر تصمیم گرفتید که وارد این کار بشوید، مطمئن باشید مهم ترین و سخت ترین کار را انجام داده اید. برای همه بخش های صادرات مشاوران و شرکت های بسیاری وجود دارند که کار شما را بسیار ساده می کنند و هر چیزی را که بخواهید، به راحتی برای شما فراهم می کنند. پس وارد صادرات و تجارت شوید و تصمیم سختی را بگیرید که بسیاری آن را نمی گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بهنام داودی مقدم:
سلام، بنده تازه میخوام شروع به صادرات کنم البته در ضمینه تره بار بیشتر،چون سمت خودمون پرتقال و کیوی و فندق زیاده
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

سیدعلی احمدنژاد:
من شلمچه هستم میخوام کار صادرات انجام دهم چجوریه باتشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>