اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

همانطور که در نوشته های پیشین به آن پرداخته شد کفپوش های ساختمانی در انواع مختلف از جمله پارکت چوبی، کفپوش وینیل، کفپوش چوب پنبه ای، کفپوش سه بعدی، کفپوش لمینت، کفپوش لینولئوم و … تولید و به بازار عرضه می شوند. هر کدام از این کفپوش ها دارای ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود هستند و برای مکان های مشخص مورد استفاده قرار می گیرند. برای آشنایی با هر کدام از این کفپوش ها می توانید به نوشته مربوط به آن ها در سایت مراجعه کنید. اگر به نمایندگی های عرضه انواع کفپوش مراجعه کنید با برندهای گوناگونی مواجهه می شوید که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در این نوشته قصد داریم نوعی کفپوش آلمانی که ظاهری همانند موکت دارد را به شما معرفی نمائیم. این کفپوش با برند تجاری وُروِرک شناخته شده و راحتی و آسایش را برای مشتریان به ارمغان می آورد. با ما همراه باشید.

موکت


وُروِرک (Vorwerk) یک شرکت بزرگ تجاری است که از سال 1883 میلادی در زمینه تولید کفپوش تایلی و رولی فعالیت خود را در آلمان شروع کرد. در ابتدا این کارخانه بسیار کوچک بود اما پس از سال ها به کارخانه ای بزرگ و مطرح در سطح جهانی تبدیل شد. این کمپانی، کفپوش های بافت دار خود را که با بالاترین کیفیت تولید می شوند به بازار عرضه می دارد. این کفپوش ها یا موکت ها از نظر اکولوژیکی و اقتصادی کاملاً ایده آل هستند و مورد استقبال افراد گوناگون قرار می گیرند.

زیبایی فوق العاده، خلاقیت و هوشی که در تولید موکت های وُروِرک به کار رفته، آن ها را به عنوان بهترین و با کیفیت ترین پوشش برای مکان های اداری، تجاری، مسکونی و … تبدیل نموده است. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در محبوبیت موکت های وُروِرک نقش دارد طراحی خلاقانه آن ها می باشد. در واقع طرح کفپوش شکل، عملکرد و رنگ آن را در بر می گیرد. اما تنها به این موارد محدود نمی شود و ساختار و متریال های مصرفی را نیز شامل می شود. شرکت Vorwerk موکت های خود را با مدل ها و طرح های گوناگون به بازار عرضه می کند و نیاز مراکز تجاری را برطرف می نماید. علاوه بر آن، این شرکت توانایی تولید موکت به سفارش مشتری در طرح ها و رنگ های گوناگون را دارد و تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان به کار می برد. کمپانی وُروِرک سالیانه طرح ها و مدل های جدیدی از محصولات خود را به بازار عرضه می کند که حاصل همکاری با معماران بین المللی، طراحان و هنرمندان خلاق می باشد. از نقطه نظر فرهنگی پروژه هایی که صاحب نام و نشان هستند در طراحی خود از کفپوش های وُروِرک استفاده نموده اند.

موکت


این شرکت تولید کننده موکت تکه ای و رولی عملکرد و کارایی بالا را هدف اصی تولیدات خود قرار داده و نوآوری، کیفیت و تعادل اجتماعی و اکولوژیکی پایه و اساس تمام فعالیت های آن به شمار می آیند. در تولید موکت های وُروِرک از بهترین مواد و متریال ها استفاده می شود و همواره استاندارهای بین المللی کیفی مورد توجه قرار می گیرند. تولید محصولات این کارخانه به صورت اتوماتیک و با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می شود.


برند Vorwerk به دلیل دوام و طول عمر بالای محصولات خود بسیار مشهور است و یک برند آلمانی ممتاز در زمینه تولید موکت های با کیفیت به شمار می آید. متریال هایی که در تولید این محصولات به کار می روند، موکت را در برابر رفت و آمد و فشار مقاوم می کنند. علاوه بر آن قابلیت جذب رطوبت از ویژگی های بارز این کفپوش هاست که منجر به تعدیل رطوبت در فضا می شود. همچنین موکت وُروِرک را می توان نوعی عایق حرارتی در نظر گرفت زیرا این پوشش ها با جذب گرما مانع از هدر رفت آن و مصرف بی رویه انرژی می شوند.

موکت

در کل اگر بخواهیم ویژگی های موکت وُروِرک را بررسی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره نمائیم:

  • موکت وُروِرک نوعی عایق صوتی است و به میزان قابل توجه سر و صدای موجود در فضا را جذب نموده و مانع از انعکاس آن می گردد. در نتیجه این محصول آرامش و آسایش را برای ساکنین ساختمان های مختلف به ارمغان می آورد.
  • این کفپوش ها در برابر فشار بسیار مقاوم هستند و اگر وسایل سنگین مانند مبلمان بر روی آن ها قرار گیرد دچار تو رفتگی و تغییر شکل نمی شوند.
  • این محصول بر اساس آخرین استاندارهای بین المللی تولید می شود و از کیفیت لازم برخوردار است.
  • موکت وُروِرک دوستدار محیط زیست است و هیچ نوع آلرژی ایجاد نمی کند.
  • نگهداری از این موکت ها آسان است و به راحتی می توان گرد و غبار را از روی آن ها پاک کرد.
  • تنوع بالای محصولات وُروِرک باعث همخوانی آن ها با محیط های مختلف شده و افراد را ترغیب می کند تا به این محصول گرایش پیدا کنند.
  • با استفاده از این کفپوش می توان همواره فضایی گرم و صمیمی داشت و به میزان قابل توجه استفاده از سیستم های گرمایشی را به حدالقل رساند.
  • موکت های وُروِرک به دلیل تولید در ابعاد و اشکال گوناگون از نظر چینش گزینه های بی شماری در اختیار مشتریان قرار می دهند و نه تنها برای محیط های مسکونی بلکه برای فضاهای اداری نیز مناسب هستند.

موکت

موکت تایل و رولی آلمانی Vorwerk قابل استفاده در تمام مکان های ساختمان از جمله اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، راهرو و اتاق کار است و با تنوع طرح و رنگ بالای خود زیبایی و راحتی فوق العاده ای به فضا می بخشد. با توجه به الگوی رنگ مکان مورد نظر می توانید کفپوش وُروِرک را با طرح و رنگ مشابه خریداری نموده و از زیبایی آن لذت ببرید. این موکت ها هیچ گونه حساسیت تنفسی یا پوستی ایجاد نمی کنند، از این رو در اتاق کودک نیز می توان از آن ها استفاده نمود. مهم ترین نکته در انتخاب انواع کفپوش ساختمانی توجه به سلامتی آن هاست، از این رو می توان به برند وُروِرک به عنوان برندی ایده آل در حفظ سلامتی و آسایش افراد اعتماد نمود زیرا فیبرهایی که در تولید این محصولات استفاده می شوند گرد و غبار را محصور کرده و مانع از پراکنده شدن آن ها در فضا می شوند. این موکت های آلمانی سطحی نرم و راحت برای راه رفتن، نشستن و یا خوابیدن فراهم می کنند و کیفیت زندگی را بالا می برند. اگر به دنبال آسایش و راحتی هستید ما به شما موکت های وُروِرک را پیشنها می کنیم. برای خرید این محصولات می توانید به نمایندگی های مجاز این کمپانی آلمانی در کشور مراجعه نموده و از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>