اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نورپردازی

هنگام طراحی یک الگوی روشنایی برای دکوراسیون داخلی مهم ترین فاکتوری که باید در نظر گرفته شود چیست؟
هرچه جزئیات بیشتری را قبل از شروح طراحی و اجرای نورپردازی تایید کنید، نورپردازی بهتر خواهد بود. نورپردازی با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی کمی هزینه بردارتر از استفاده از لامپ های فشرده و استاندارد فلورسنت خواهد بود.

به منظور کاهش هزینه ها و صرفه اقتصادی بهتر است از لامپ های ال ای دی در صورت لزوم استفاده شود، زیرا با استفاده از بودجه ناچیز نمی توان پروژه نورپردازی با این گونه لامپ ها را انجام داد. هر چه یک طراح داخلی ایده های بیشتری در خصوص الگوی چیدمان مبلمان، تزئینات دکوراسیون داخلی و نمای کلی فضا داشته باشد، بهتر می تواند نورپردازی را برای برجسته نشان دادن این المان ها مورد استفاده قرار دهد.

تأثیر سایه و انعکاس نور در الگوی نورپردازی چه اندازه حائز اهمیت است؟
رمز دستیابی به یک نورپردازی ایده آل، استفاده از نور مناسب در مکان مناسب است. میزان نور و نحوه نورپردازی به کاربرد مکان مورد نظر بستگی دارد. مکان هایی که کارایی خاصی ندارند را از الگوی نورپردازی حذف کنید. به محدوده نورپردازی توجه کنید. برای مثال لامپ هایی که در قسمت پایین کابینت آشپزخانه نصب می شوند، تنها کف زمین را روشن خواهند کرد.

نورپردازی


کنترل میزان نور در منزل چقدر حائز اهمیت است؟
در تمام الگوهای نورپردازی، کنترل میزان نور بسیار حائز اهمیت است. تنظیم میزان نور و استفاده از دیمرها نوعی انعطاف به الگوهای ساده نورپردازی می بخشد. سیستم های هوشمندی که برای کنترل نور در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند به ساکنین این اجازه را می دهند که نه تنها از نظر اقتصادی در هزینه ها صرفه جویی کنند، بلکه یک زندگی باکیفیت داشته باشند.

چگونه می توان از نورپردازی برای ایجاد نقطه کانونی در اتاق استفاده کرد؟
حرکت چشم در بدو ورود به یک مکان همیشه به سمت پر نورترین قسمت آن می باشد. برای ایجاد یک نقطه کانونی می توانید یک اثر هنری یا یک آینه را با نورپردازی برجسته تر و زیباتر نشان دهید. ایجاد نقطه کانونی در یک فضا به جذابیت آن می افزاید و آن را زیباتر از آنچه که هست نشان می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>