اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آیفون تصویری

فاکتورهایی که در انتخاب و خرید انواع آیفون تصویری بایستی مدنظر قرار گیرند و آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند به شرح زیر می باشند.

حافظه داخلی و خارجی
یکی از ویژگی های منحصربه فرد و مهم آیفون های تصویری قابلیت ذخیره فیلم و تصویر است. برخی از این آیفون ها دارای حافظه داخلی هستند و می توانند تصاویر را ذخیره نمایند. برخی دیگر علاوه بر حافظه داخلی مجهز به یک حافظه خارجی یا کارت حافظه نیز هستند و می توانند فیلم های 15 ثانیه ای را نیز ذخیره کنند.

صفحه نمایشگر لمسی
در برخی از آیفون های تصویری صفحه نمایش و کلیدهای تنظیمات به صورت لمسی و در برخی دیگر به صورت شاسی و فشاری هستند. امروزه با وجود مدل های جدید و پیشرفته نمایشگر، اکثر دربازکن ها لمسی می‌باشد.

قابلیت انتقال تماس
ترانسفر یا قابلیت انتقال تماس زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما خارج از منزل هستید و می خواهید زنگ واحد خود را به زنگ واحد دیگری انتقال دهید. در اینصورت هنگامی که زنگ واحد شما زده می‌شود، زنگ واحدی که انتقال تماس را روی آن تنظیم نموده اید به صدا در می آید. این قابلیت در ساختمان هایی که تعداد طبقات و واحدهای آن بالا می‌باشد کاربرد دارد.

قابلیت ایجاد ارتباط بین واحد ها
دربازکن هایی که از این قابلیت برخوردار هستند می توانند بین سایر واحدهای ساختمان ارتباط برقرار کنند. این ارتباط به صورت تماس صوتی بوده و ممکن است با واحد نگهبانی یا واحدهای دیگر صورت گیرد. این قابلیت به صاحب خانه ها کمک می‌کند بدون زحمت و طی نمودن مسیر اضافی با همسایگان در ارتباط باشند.

آیفون تصویری

سایز مانیتور
این آیفون ها در طرح ها و سایزهای مختلف توسط برندها و کمپانی های مختلف تولید می‌شوند. کوچک ترین سایز مانیتور آیفون های تصویری از 2.5 اینچ شروع می‌شود و تا 10 اینچ ادامه پیدا می‌کند. تفاوت سایز صفحه نمایشگر بر کیفیت تصویر اثر می‌گذارد و رزولوشن و تراکم پیکسلی، نور پس زمینه و استفاده از LED و یا LCD با توجه به اندازه مانیتور متفاوت می‌باشند.

گوشی
آیفون های تصویری به دو صورت با گوشی و بدون گوشی تولید می شوند. امروزه دربازکن های بدون گوشی در بازار به وفور دیده می‌شوند و برندهای مختلف از نظر کیفیت کمی با هم متفاوت می‌باشند. شکل ظاهری این آیفون ها مانند تبلت است و زیبایی و جذابیت بی نظیری دارند.

آهن ربا در گوشی و بدنه
در برخی از برندهای آیفون از آهن ربا استفاده شده است. این آهن ربا گوشی را تا زمانی که سر جای خود قرار نگرفته، به بدنه نگه میدارد و از سقوط آن جلوگیری می نماید. آهن ربا هم در بدنه و هم در گوشی نصب می شود تا بتواند هر دو را محکم به هم نگه دارد.

منو دوزبانه
فاکتور دیگری که آیفون های تصویری را از یکدیگر متمایز می‌کند داشتن منو دو زبانه و یا چند زبانه است. این مزیت امکان استفاده از دو یا چند زبان را برای کاربران فراهم می‌کند. هر چند این امر یک ضرورت محسوب نمی‌شود اما قابلیتی منحصر به فرد می باشد.

قابلیت تغییر صدای زنگ
دربازکن های تصویری از نظر صدای زنگ به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول دارای یک آهنگ پیش فرض و دسته دوم دارای چند آهنگ پیش فرض هستند. آیفون هایی که دارای چند آهنگ پیش فرض هستند این قابلیت را فراهم می‌کنند که بتوان آهنگ مورد علاقه را انتخاب نمود و این یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

قابلیت باز و بسته کردن درب پارکینگ
با استفاده از برخی آیفون های تصویری می توان جک های درب پارکینگ را باز و بسته نمود. در واقع شما می توانید بدون استفاده از ریموت و تنها با فشردن یک دکمه که بر روی آیفون تعبیه شده، درب پارکینگ را باز و بسته کنید.

آیفون تصویری

سیستم دو پنلی
اگر ساختمان شما دارای دو درب ورودی است، با استفاده از آیفون دوپنلی می توانید باز شدن هر دو درب را با یک آیفون مدیریت کنید. تعداد محدودی از دربازکن ها از این قابلیت برخوردار هستند و سیستم دوپنلی یک ویژگی منحصر بفرد برای آیفون تلقی می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>