اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آیفون تصویری

دسته بندی آیفون تصویری بر اساس سیستم آنالوگ و دیجیتال
تقسیم بندی آیفون های تصویری بر اساس دو سیستم دیجیتال و آنالوگ صورت می گیرد. آیفون هایی که با سیستم آنالوگ طراحی شده اند در ساختمان هایی که تعداد واحدهای آنها محدود است استفاده می‌شوند. در این سیستم برخلاف سیستم دیجیتال امکان برنامه دادن به دستگاه وجود ندارد. هنگامی که فرد پشت درب شماره واحد مورد نظر روی پنل را فشار می دهد، زنگ واحد مربوطه به صدا در می آید. در مقابل آیفون های طراحی شده با سیستم دیجیتال نسبت به آیفون هایی که سیستم آنها آنالوگ است جدیدتر هستند. پنل این مدل آیفون کلیدهایی مانند شماره تلفن دارد که در صورت فشردن شماره واحد مورد نظر و سپس فشردن علامت زنگ، زنگ آن واحد به صدا در می آید. پنل این نوع آیفون مجهز به صفحه شماره گیر است، در صورتی که پنل آنالوگ فقط چند شاسی دارد. اصولاً آیفون های دیجیتال در مجتمع های شلوغ با تعداد واحد زیاد نصب می‌شوند.

نکات مهم در نصب آیفون تصویری

  • در انتخاب پنل آیفون باید به مقاومت آن در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و نور خورشید توجه داشت. برای حفاظت از این پنل ها می توان از قاب های مخصوص استفاده نمود.
  • پنل در باز کن باید در ورودی ساختمان، جنب درب نصب شود و ارتفاع لنز دوربین آن نیز باید 145 سانتی متر از کف فاصله داشته باشد. نصب این پنل باید به نحوی صورت گیرد که غبار و رطوبت در آن نفوذ نکند.
  • قوطی دربازکن تصویری باید قبل از نماکاری ساختمان نصب شود. در واقع وقتی آن را روی دیوار قرار میدهید، لبه قاب آیفون باید مماس با لبه نما (آجر یا سنگ) قرار گیرد. علاوه بر آن داخل قوطی و پشت مهره های آن که پیچ وصل می‌شود باید توسط چسب کاغذی پوشش داده شود تا دوغاب و سیمان بندکشی باعث بسته شدن آن نشود.
  • در برخی مدل های آیفون تصویری برای محکم نگه داشتن گوشی سر جای خود از آهن ربا استفاده شده است. این آهنربا از افتادن گوشی جلوگیری می‌کند.
  • کمپانی های تولید کننده آیفون برای محصولات خود گارانتی تعیین می‌کنند که اکثراً بین 30 تا 36 ماه است. برخی برندها نیز دارای گارانتی تعویض یکساله هستند. نکته مهم دیگر در مورد آیفون ها این است که این محصول حتما دارای نمایندگی در سراسر کشور باشد تا در صورت لزوم بتوان خدمات مورد نظر را دریافت نمود.
  • بهتر است قبل از تکمیل ساختمان های نو ساز نسبت به انتخاب برند و نوع آیفون تصویری اقدام گردد تا با توجه به نوع دربازکن، موارد مربوط به سیم کشی و جا نمایی لحاظ گردد. کابل مناسب جهت سیم کشی بایستی از نوع فویل دار باشد تا از ایجاد نویز بر روی کابل که به دلایل مختلف از قبیل کابل برق و فشار قوی به وجود می آید، جلوگیری نماید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>