اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آیفون های تصویری به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. دسته اول آیفون هایی هستند که تصاویر را به صورت سیاه و سفید نشان می دهند اما قابلیت ذخیره آنها را ندارند، دسته دوم آیفون های مجهز به مانیتور رنگی می‌باشند که صرفاً تصاویر را نشان می دهند و آنها را ضبط نمی‌کنند و دسته سوم که جدیدترین آیفون های تصویری را در برمی‌گیرد به دلیل دارا بودن کارت حافظه علاوه بر نمایش تصاویر، قابلیت ذخیره آنها و ضبط صدا را نیز دارند.

آیفون تصویری

در عصر حاضر با پیشرفت علم و تولید محصولات مدرن و کاربردی دیگر خبری از حال و هوای گذشته و رفع نیاز با وسایل معمولی نیست. آیفون تصویری از جمله وسایلی است که حضور آن در زندگی روزمره آسایش و راحتی را به ارمغان آورده و دیگر نیازی به عجله کردن برای باز کردن درب نیست. با تولید آیفون های تصویری، امروزه کمتر کسی به استفاده از آیفون صوتی تمایل نشان می دهد. آیفون وسیله ای است که برای ورود به یک ساختمان حتماً باید مورد استفاده قرار گیرد. این تکنولوژی نوین نه تنها صدا را منتقل می‌کند بلکه تصویر فرد پشت درب را با کیفیتی عالی توسط مانیتور داخل ساختمان نشان می دهد.

آیفون های جدیدی که به بازار عرضه می شوند از امکاناتی نظیر ضبط صدا و تصویر برخوردار هستند و تصاویر را به صورت سیاه و سفید و یا رنگی نمایش می دهند. آیفون تصویری یک کالای ضروری در ساختمان های نوساز محسوب می شود. این دربازکن ها امنیت و آسایش را برای ساکنین منازل فراهم می‌کنند و با داشتن قابلیت های ویژه مانند کیفیت بالای تصاویر، مانیتورهای لمسی، کنترل از راه دور، حافظه بالا و … جزء فناوری های روز دنیا محسوب می شوند.

دربازکن هایی که صفحه نمایش آنها رنگی، در سایزهای 3.5 تا 4 اینچ و بدون حافظه نگهداری تصاویر می‌باشد قیمت مناسبی دارند و با هزینه اندکی می توان نسبت به خرید آنها اقدام نمود ولی امروزه با توجه به ساخت و سازهای مدرن، مشتریان اکثراً به دنبال آیفون تصویری با صفحه نمایش 4 اینچ به بالا با قابلیت ذخیره عکس و فیلم می‌باشند. برخی از این دربازکن ها دارای مانیتور لمسی هستند که جذابیت و زیبایی بیشتری نسبت به مانیتورهای دکمه ای دارند.

به طبع دربازکن هایی که قابلیت و کارایی بیشتری دارند و صفحه نمایش آنها از 7 اینچ بالاتر است قیمت بالاتری داشته و از نظر ظاهری نیز مدرن تر و جذاب تر به نظر می آیند.

آیفون تصویری

علاوه بر موارد ذکر شده، آیفون های تصویری از مزایای زیر نیز برخوردار می‌باشند:

  • ضبط و ذخیره تصویر و فیلم اشخاص پشت آیفون
  • قابلیت ضبط صدا
  • برقرای ارتباط بین واحدها در طبقات مختلف ساختمان
  • امکان دایورت زنگ واحد به زنگ واحدهای دیگر هنگام خروج از منزل
  • باز نمودن درب ورودی ساختمان حتی در زمان خالی بودن آن
  • امکان باز کردن چند درب
  • انتقال زنگ آیفون به موبایل یا تلفن ثابت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در سبک زندگی افراد به وجود آمده، تمایل به استفاده از آیفون تصویری روز به روز بیشتر شده است. دربازکن های تصویری که امروزه در بازار به فروش می رسند از برندهای مختلف با کارایی های متفاوت می‌باشند. این وسیله کاربردی که حضور آن در ساختمان ضروری است بر اساس فاکتورهای خاص توسط کمپانی های متفاوت طراحی و ساخته می‌شود. آیفون های تصویری بر اساس کارایی و شکل ظاهری ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشند. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>