اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شلنگ آب

صادرات شلنگ آب:
در این بحث آموزشی می خواهم درباره صادرات شلنگ آب صحبت کنم. شلنگ هایی را دیده اید که به موارد پلاستیکی ساخته می شوند و در ساخت آن از نخ شیشه یا در واقع نخ الیاف استفاده می شودو به آن شلنگ آب می گوییم. ما توقع خاصی از این شلنگ ها نداریم. اکثرا انتقال آب یا مواد سیال از محلی به محل دیگر را به عهده دارند.

شلنگ ها مصارف صنعتی بسیار زیادی دارند:
فکر می کنید عدد صادرات آن در دنیا چقدر است؟ خود من که دیدم تعجب کردم! 4 میلیارد و 450 میلیون دلار صادرات آن است! تازه کد تعرفه آن را 6 رقمی زدم، 4 رقمی نزدم که کل شلنگ‌ها را بیاورد. اگر کل شلنگ‌ها را در نظر بگیریم عدد بسیار بزرگی می‌شود چون شلنگ‌ها انواع مختلفی دارد. مصارف صنعتی بسیار زیادی دارد.

ما فقط درباره شلنگی صحبت می کنیم که ابتدا یک لایه آستروژن می شود (یعنی در واقع یک لایه خام از آن تولید می شود)، بعد لایه ی بافت روی آن انجام می‌شود و دوباره یک لایه ی دیگری آستروژن انجام می‌شود (در واقع دو لایه) و داخل آن از نخ الیاف استفاده شده است و به این روش تولید می شود. حجم صادرات این شلنگ در دنیا 4 میلیارد و 450 میلیون دلار است.

مزیت های صادرات شلنگ آب:
کشورهای همسایه را هم بررسی کردم. کشورهای همسایه ی ما بیش از 150-200 میلیون دلار واردکننده این محصول هستند. ما چه سهمی در اینجا داریم؟ خیلی سهممان ناچیز است و میزان فعالیتمان در این بازار خیلی کم است. اصلا به آن توجه نمی‌کنیم. چرا باید در این زمینه کار کرد؟ چرا باید وارد این قضیه شد؟! خب امکانات آن را داریم. دستگاه آن را داریم.

نیروی انسانی خوبی داریم. هزینه سوخت و تولید داریم. چرا وارد نمی شویم؟ چون خود را به روش درست در بازار عرضه نکرده ایم. محصولی است که خیلی راحت می‌توان یک تکه از آن را برید و به عنوان سمپل فرستاد تا مشتری بپسندند. می توانید بار را به راحتی بخرد. حمل و نقل آن دردسر و شکستگی و خوردگی ندارد. راحت می شود ارسال کرد. همه این ها مزیت های بسیار عالی است. چرا از این مزیت‌ها استفاده نمی‌کنیم.

چرا روی محصولی کار کنیم که فرستادن و متقاعدکردن مشتری در آن خیلی سخت است؟ بیایید به محصولی بپردازیم که می توان به راحتی و با فرستادن سمپل مشتری را راضی کرد که با ما کار کند. بیایید مسیرمان را عوض کنیم. تنوع محصول و کالا را ایجاد کنیم تا بتوانیم پیشرفت خاصی در کشورمان ایجاد کنیم.

اگر شما تولیدکننده و تأمین کننده شلنگ را در نزدیکی خود دارید، بیایید روی صادرات این محصول کار کنید. خیلی راحت می‌توانید فرصت آن را در بازارهای جهانی پیدا کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>