اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیمر

دیمر مزایای بسیاری در بر دارد از جمله:

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

وقتی با چرخاندن پیچ دیمر ولتاژ برقی که به لامپ فرستاده می شود را کاهش می دهید، به میزان قابل توجه در مصرف برق صرفه جویی نموده اید زیرا با کم کردن ولتاژ مصرفی میزان انرژی مصرفی و مقدار نور کاهش می یابد.

  • افزایش طول عمر لامپ

لامپ های دیمری در مقایسه با لامپ های بدون دیمر کم تر گرم شده و قطعات آنها دیرتر فرسوده می شود، در نتیجه این لامپ ها عمر بالاتری خواهند داشت.

  • دوستدار محیط زیست

با کاهش مصرف انرژی، آلودگی های حاصل از تولید برق در نیروگاه ها به حدالقل می رسد. لامپ های مجهز به دیمر طول عمر بالایی دارند در نتیجه نیازی به تعویض آنها نیست و دور ریختن آنها بسیار محدود بوده و منجر به آلودگی در سطح زمین نخواهد شد.

دیمر

  • نصب آسان

نصب دیمر نیازی به تغییر سیم کشی ساختمان ندارد. تنها با قطع کردن فیوز می توان کلید دیمری را جایگزین کلید معمولی نمود. البته لامپ باید از نوع دیمرپذیر باشد.

  • قیمت مناسب

دیمرها در دو نوع هوشمند و مکانیکی به بازار عرضه می شوند. قیمت دیمرهای هوشمند در مقایسه با دیمرهای مکانیکی بالاتر و کیفیت آنها نیز برتر می باشد. هر چند مستلزم به پرداخت هزینه برای دیمر هستید اما می توانید با خرید دیمرهای هوشمند برای طولانی مدت سرمایه گذاری کرده و هزینه قبوض برق مصرفی را به حدالقل برسانید.

  • زیبایی دکوراسیون داخلی

نور ملایمی که با استفاده از دیمر برای لامپ ها ایجاد می شود زیبایی دکوراسیون را دوچندان کرده و جلوه ای خاص به آن می بخشد. هر چند نورپردازی و افزایش نور در ساختمان های تجاری جذابیت فوق العاده ای ایجاد می کند اما در مکان هایی مانند رستوران ها وجود نور ملایم فضایی رمانتیک تر ایجاد می نماید. در واقع نور کم در چنین مکان هایی حسی از امنیت ایجاد می نماید. لامپ های دیمردار با قابلیت تنظیم نور فضا را بهتر و دلچسب تر نشان می دهند.

  • تضمین سلامتی انسان

کاهش نور لامپ با استفاده از دیمر در زمان غروب خورشید تا هنگام خواب منجر به تنظیم چرخه خواب شده و مشکلات بی خوابی را رفع می نماید. کاهش نور لامپ به صورت تدریجی تأثیری همانند غروب خورشید بر بدن می گذارد و تنشی در فرد ایجاد نمی کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>