اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دزدگیر ساختمان

سنسور حرکتی
سنسور حرکتی همانطور که از نامش پیداست هر نوع حرکت مشکوکی را تشخیص می دهد. این سنسورها در تمام سیستم های امنیتی کار گذاشته می شوند و فضاهای بزرگ و وسیع را نیز پوشش می دهند. حسگر حرکتی با استفاده از اشعه مادون قرمز حرکت را شناسایی کرده و فرمان هشدار به دزدگیر می فرستد، در نتیجه آژیر به صدا در می آید.

سنسور مادون قرمز
این سنسور حرارت شی یا فردی که از مقابل آن عبور می کند را دریافت نموده و آژیر خطر را به صدا در می آورد. دمایی که این سنسورها دریافت می کنند طبق دمای محیط تنظیم شده است اما در صورت عبور فرد از مقابل آن، دمای دریافتی سنسور به دمای شخص تغییر کرده و این تغییر سریع دما آن را فعال می نماید. کارایی حسگر مادون قرمز قابل اطمینان است و آن را می توان در هر قسمت از ساختمان روی سقف یا دیوار تعبیه نمود.

سنسور فروصوت
سنسور فروصوت امواجی که با صدای گوش انسان قابل تشخیص نیستند را شناسایی می کند، از این رو اگر سارقی بخواهد با صدایی بسیار آرام اقدام به باز نمودن درب یا پنجره کند، این سنسور فعال شده و آژیر به صدا در می آید. در سیستم تشخیص امواج فروصوت، حسگر مادون قرمز در دوربین کار گذاشته شده است و فرنکاس و سیگنال های ورودی آنالیز می شوند. این سیستم ها مجهز به یک مبدل برای تبدیل امواج آنالوگ به دیجیتال هستند.

دزدگیر ساختمان

سنسور اولتراسونیک
عملکرد سنسور اولتراسونیک طبق قانون دوپلر است. این سنسور یکسری امواج به محیط حفاظت شده می فرستد که توسط سطوح منعکس و به وسیله گیرنده سنسور دریافت می گردند. مقدار انرژی دریافتی و ارسالی در مکانی که سنسور اولتراسونیک نصب است، مشخص می باشد، بنابراین اگر شی یا فردی در این مکان تردد کند میزان انرژی ارسالی و دریافتی تغییر کرده و سنسور فعال می شود.

سوییچ های آب بندی شده
سوییچ های دزدگیر در دو مدل بی سیم و با سیم در دزدگیرها نصب می شوند. در این نوع سنسورها یک سوییچ رسانا تعبیه شده که بر اساس میدان مغناطیسی کار می کند. اگر این سوییچ به سوییچ دوم که مجهز به آهنربا است نزدیک یا دور شود، سنسور فعال می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>