اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در دنیای شلوغ و پر هیاهوی امروزی، حفظ امنیت ساختمان یک موضوع بسیار مهم و حیاتی برای ساکنین محسوب می شود. از این رو سازندگان و فعالان پروژه های ساختمانی بعد از اتمام ساختمان تدابیری ویژه برای تامین امنیت آن می اندیشند و هزینه های بسیاری صرف آن می نمایند. در ساختمان های مدرن سیستم های امنیتی، دوربین ها و دزدگیرها بدین منظور نصب می شوند و با کنترل رفت و آمد و شناسایی افراد امنیت را برای اهالی به ارمغان می آورند. دزدگیر ساختمان را از ورود افراد غریبه و سارقین محافظت نموده و در صورت بروز خطر ساکنین را آگاه می کند. این سیستم امنیتی قابل نصب در کلیه ساختمان ها از جمله مغازه ها، بانک ها، فروشگاه ها، منازل مسکونی و … می باشد و توسط افراد مجرب و کارآزموده در محل مورد نظر تعبیه و راه اندازی می شود. عملکرد سیستم های امنیتی بر اساس واکنش سنسورهای حساس به صدا، نور، ضربه، حرارت و حرکت صورت می گیرد. امروزه با استفاده از سیستم های امنیتی هوشمند که در ساختمان های مدرن نصب می شوند می توان امنیت ساختمان را از راه دور کنترل نمود و از ورود افراد غریبه توسط قفل های خودکار ممانعت کرد. دزدگیر یک وسیله هشدار دهنده است که اگر سنسورهای آن تحریک شود، آژیر آن به صدا در می آید، سارقین احساس خطر کرده و از ساختمان دور می شوند.

دزدگیر ساختمان

دزدگیر ساختمان در سه نوع بی سیم، با سیم و هیبریدی ساخته می شود. دزدگیرهای بی سیم از منبع تغذیه بیرونی استفاده و تنها با باتری کار می کنند. آنها را می توان از مکانی به مکان دیگر منتقل و نصب نمود اما نکته ای که در استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد، محافظت از باتری است زیرا در صورت خرابی باتری عملکرد دزدگیرد دچار اختلال می شود. در مقابل دزدگیرهای با سیم نیازمند تغذیه از منبع بیرونی هستند و اگر به شیوه ای درست سیم کشی شوند امکان آسیب آنها وجود ندارد. دزدگیرهای هیبریدی نیز از ترکیب دو سیستم بی سیم و باسیم شکل می گیرند. ارتباط این دزدگیر با منبع تغذیه به واسطه سیم است اما ارتباط آن با سایر قسمت ها به صورت بی سیم می باشد. یکی از مزایای دزدگیرهای هیبریدی خالی نشدن باتری آنها است که این امر باعث می شود سیستم هیچ گاه از کار نیفتد

دزدگیر ساختمان

دزدگیرها از اجزایی نظیر واحد کنترل، بلندگو، سنسور، منبع تغذیه، صفحه کلید، پنل تصویری، ریموت کنترل، قفل امنیتی، اتصالات داخلی و تجهیزات هشدار دهنده تشکیل شده اند که هر کدام وظایف مربوط به خود را به عهده دارند. ساختمان هایی که در آنها دزدگیر کار گذاشته شده، به نسبت آنهایی که فاقد سیستم امنیتی هستند بیشتر مورد سرقت قرار می گیرند. دزدگیرهای ساختمانی که امروزه طراحی می شوند مجهز به سیستم کنترل از راه دور هستند و امنیت ساختمان را حتی زمانی که ساکنین در آن حضور ندارند، بررسی می کنند. سیستم امنیتی دزدگیر با برندها و قیمت های مختلف به بازار عرضه می شود و هر کدام با توجه به امکانات خود کارایی ها و قابلیت های خاصی دارند. برندهایی نظیر سیمپل سیف، فرونت پوینت، فایواستار، پارادکس و … از جمله برندهایی دزدگیر هستند که می توانید آنها را در بازار مشاهده کنید. دزدگیرها تنوع بالایی دارند و قیمت آنها با توجه به کیفیت و برند متفاوت است. دزدگیرها با هدفی مشخص طراحی و ساخته شده اند و وظیفه آنها حفاظت از ساختمان است. این سیستم امنیتی را می توان به دوربین مدار بسته متصل نمود و تردد افراد را کنترل کرد. این سیستم ها از نظر شکل ظاهری دارای تنوع هستند و می توان آنها را طبق سلیقه و بودجه خریداری نمود. سنسورها یا حسگرهایی که در سیستم دزدگیر نصب می شوند انواع متعددی دارند که هر کدام با توجه به کاربرد مورد نظر قابل استفاده هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>