اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سایبان برقی نمونه ای به روز شده از انواع سایبان های بازویی است که تنها با استفاده از یک موتور به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست می توان از راه دور نسبت به باز و بسته کردن آن اقدام کرد. آن چه که در این مطلب به بیان آن خواهیم پرداخت، معرفی این محصول به همراه نکات تکمیلی در مورد آن می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

سایبان برقی

نکات مهم در انتخاب سایبان برقی
در هنگام انتخاب این محصول توجه به یک سری نکات مهم و ضروری است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مواردی که باید در این زمینه مورد توجه قرار داد، آب و هوای منطقه است. این موضوع در انتخاب متریال به کار رفته در ساخت این محصول بسیار تأثیرگذار می باشد. متریالی که در ساخت این محصول به کار می رود باید در برابر باد، باران، برف و نور خورشید مقاوم باشد. هم چنین انعطاف پذیری و وزن آن نیز از دیگر فاکتورهایی است که باید در نظر گرفته شود. برای مثال یکی از متریال هایی که می توان به این منظور مورد استفاده قرار داد، پارچه می باشد. در صورتی که آب و هوای منطقه به گونه ای است که امکان استفاده از نمونه پارچه ای این محصول وجود دارد، باید بدانید استفاده از آن مزایایی به همراه دارد. انعطاف پذیری، تنوع در رنگ و طرح، نگهداری آسان، نصب سریع، زیبایی و قیمت پایین آن از مزایای آن می باشد. در ساخت سایبان های برقی پارچه ای می توان از تکنولوژی نانو نیز استفاده کرده و محصولاتی با این قابلیت را به کار گرفت.
  • برخی مدل های این محصول از دارای سنسورهایی حساس به نور خورشید می باشند و این امکان را فراهم می کنند که در زمان تابش نور خورشید، به صورت خودکار باز و پس از آن بسته شود.
  • انتخاب طول و عرض مناسب سایبان از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود. به طور کلی می توان گفت عرض 3 تا 7 متر و طول 2.5 تا 3 متر می تواند اندازه ای ایده آل برای سایبان این محصول باشد. البته ابن مقادیر قابل تغییر می باشند.
  • همان گونه که در بالا اشاره شد، عملکرد این دستگاه با استفاده از موتور توربولار صورت می پذیرد. این موتور دارای انواع مختلفی می باشد که بسته به نیاز و شرایط آب و هوایی باید نمونه ای مناسب از آن انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.

سایبان برقی

کاربرد سایبان برقی
همان گونه که در بالا گفته شد، این محصول نمونه ای اتوماتیک از سایبان های بازویی است که می توان با استفاده از یک موتور توربولار و یک کنترل از راه دور، آن را باز و بسته کرد. از این محصول می توان در مکان های مختلفی هم چون رستوران ها، کافه های رو باز، سایبان مغازه ها و غیره استفاده کرد.

شاید اولین نکته ای که در استفاده از این سایبان ها به ذهن افراد خطور کند، ایجاد سایه باشد. اما امروزه این محصول در کنار کاربرد اصلی، کاربردهای دیگری نیز دارد. برای مثال باید به یاد داشته باشید که نمونه ای که در پارکینگ و برای محافظت از اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد، با انواعی که به عنوان سایبان مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است.

یکی دیگر از مواردی که امروزه افراد را به استفاده از این محصول ترغیب می کند، امکان چاپ تبلیغات بر روی آن ها می باشد. با انجام این کار می توان گفت با یک تیر دو نشان زده اید. بنابراین می توان گفت اگر در استفاده از این المان کمی خلاقیت داشته باشید، می توانید از آن برای جذب مشتری نیز استفاده نمایید.

یکی دیگر از موارد کاربرد این محصول در باغ ها ویلاها می باشد. با استفاده از این سایبان ها می توان از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کرد.

سایبان برقی

انواع سایبان برقی

  • سایبان کالسکه ای

این محصول که با نام کروک نیز شناخته می شود، حالتی ربع دایره ای و کلاسیک دارد و از آن بیش تر به عنوان سایبان مغازه ها استفاده می شود. امکان تولید آن در رنگ های مختلف و دلخواه وجود دارد.

در ساخت این محصول از متریال های مختلفی استفاده می شود که از جمله می توان به پلی استر با روکش پی وی سی، پارچه در طرح های مختلف و غیره اشاره کرد. در سایبان های کالسکه ای بازوهای جانبی به یک موتور متصل بوده و با استفاده از آن باز و بسته می شوند. بد نیست بدانید قیمت این نمونه نسبت به انواع سایبان های برقی کم تر است.

سایبان برقی

مزایای استفاده از سایبان برقی
استفاده از این محصول مزایایی به همراه دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب این المان آسان و سریع بوده و می توان آن را در قسمت های مختلف نصب کرد.
  • امکان چاپ تبلیغات بر روی این گونه سایبان ها وجود دارد.
  • باز و بسته کردن آن ها نسبت به نمونه های دستی آسان تر بوده و با استفاده از ریموت می توان این کار را انجام داد.
  • با وجود برقی بودن این المان می توان در هنگام قطع بودن برق با دست آن را باز و بسته کرد.
  • این سایبان ها می توانند با جلوگیری از تابش نور خورشید و خنک نگه داشتن فضای داخل در فصل تابستان، باعث کاهش مصرف انرژی شوند.

قیمت سایبان برقی
از آن جایی که در ساخت این محصول از موتور توبلار استفاده می شود، قیمت بالاتری نسبت به انواع دستی دارند. نوع موتور، متریال به کار رفته در ساخت سایبان برقی، ابعاد و اندازه و اسکلت به کار رفته در ساخت آن، همه از مواردی هستند که می توانند در قیمت پایانی این محصول تأثیرگذار باشند. در مورد ابعاد و اندازه باید گفت هرچه این ابعاد و مقدار بازشوندگی آن افزایش یابد، قیمت پایانی محصول نیز بیش تر می شود.

نکات پایانی
آن چه که در این مطلب به بیان آن پرداختیم، معرفی سایبان برقی، ویژگی ها و مزایای استفاده از این محصول می باشد. آن چه که در انتخاب این محصول حائز اهمیت می باشد، استفاده از انواع با کیفیت آن است. بنابراین در هنگام خرید توجه نمایید که از نمونه های استاندارد که قطعات اصلی و با کیفیت در ساخت آن ها به کار گرفته شده است، استفاده نمایید. توجه به این موضوع می تواند در بالا بردن طول عمر این محصول کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>