اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زردآلو

صادرات زردآلو به عراق:
صادرات زردآلو ایران به کشور عراق در فصل برداشت زیاد انجام می‌گیرد و در سال 97، عراق بزرگ‌ترین خریدار انواع زردآلو بوده است. 

کیفیت و طعم عالی زردآلو ایران سال‌هاست که خریدارانی را از کشورهای زیادی به خود جلب نموده و از حیث فروش صادراتی زردآلو، ایران بین سه کشور بزرگ ترین تولید‌کنندگان این میوه جایگاه دارد.

بخش اعظمی از تولیدات ارقام متنوع زردآلو را کشور عراق خریدار می‌باشد و سالانه تاجران عراقی برای همکاری با شرکت‌های میوه و تره بار اعلام آمادگی می‌کنند. همواره صادرات زردآلو را برای چندین کشور خریدار همیشگی و دیگر کشورهای درخواست کننده انجام می‌دهیم که در برابر تعهد همکاری برد برد، تولیدات درجه یک را با قیمت خوب تعیین نرخ می کنیم.

زردآلو

فروش بهترین نوع زردآلو ایران:
زردآلو ایران با مشتری‌های زیادش در بازار کشورهای مختلف فروخته می‌شود و در جهت صادرات موفق و انبوه بهترین زردآلوها، بایستی در راستای بسته‌بندی حرفه‌ای و تعیین نرخ مناسب تلاش کرد. خوشبختانه با مدرن‌تر شدن شرکت‌های سورت‌بندی، تولیدات مرتبط با تمامی میوه‌ها دارای عالی‌ترین کیفیت هستند و هر ساله صادرات زردآلو ارزش پولی زیادی را عاید می‌آورد.

زردآلو

صادرات زردآلو درجه یک با بسته بندی کارتنی:
زردآلو درجه یک بر اساس فرهنگ تجارت کشورها و طبق درخواست خریداران، در بسته‌بندی سبد پلاستیکی و با سفارش بسته‌بندی کارتنی آماده فروش می شود که در واقع قیمت زردآلو با هر نوع بسته‌بندی با کمی تفاوت تعیین می‌شود. صادرات زردآلو از حیث اهمیت دادن به بسته بندی آن رو به رشد می‌باشد و خوشبختانه همکاری با کشورهای زیادی را نصیب کرده است که بازرگانان کشور عراق با بیشترین خرید زردآلوی ایران، رتبه نخست انجام بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>