اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پله برقی

چیدمان در چند طبقه به روش تکی
از این چیدمان برای جا به جایی افراد در بین سه سطح متفاوت و برای مکان هایی که جهت حرکت افراد به یک سمت است، استفاده می شود.

چیدمان در چند طبقه به روش ضربدری
این نوع چیدمان امکان حرکت افراد بین طبقات را سریع تر می کند و برای مراکز تجاری بزرگ مناسب می باشد. این نوع چیدمان معمول ترین روش ها می باشد و از تراکم افراد در پاگرد پله ها جلوگیری می کند.

چیدمان در چند طبقه به روش موازی
از این چیدمان در ساختمان هایی که طول زیادی دارند، استفاده می شود و سریع ترین زمان ممکن برای رسیدن افراد به طبقات بالاتر را امکان پذیر می کند.

پله برقی


نحوه نصب پله برقی
نصب پله برقی ها باید بر روی تیرهای اصلی سازه اجرا شود. نصب این دستگاه باید به گونه ای باشد که تنها با نیروی وزن و بدون استفاده از جوشکاری یا پرچ بر جای خود قرار گیرد. در نمونه هایی که ارتفاع بالای 6 متر دارند، یک پایه میانی نیز در نظر گرفته می شود.

سرویس و نگهداری پله برقی
پله برقی نیز مانند سایر دستگاه ها نیاز به تعمیر، نگهداری و سرویس دارد و در صورت سهل انگاری در این موضوع خساراتی به دستگاه وارد می شود. کلیه قطعات به کار رفته در ساخت پله برقی دارای طول عمر مفیدی هستند و در صورت عدم رسیدگی مناسب به آن ها آسیب دیده و می تواند هزینه های سنگین تری را متحمل شود. بنابراین نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر اجرایی نیز توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>