اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

علاوه بر انواع تابلو برق هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، تقسیم بندی تابلو برق ها بر اساس متریال کاربردی نیز صورت می گیرد که بر کارکرد و ظاهر آن تأثیر می گذارد. پلاستیک پلی کربنات، آلومینیوم، استیل ضد زنگ و استیل کربن از جمله متریال هایی هستند که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بیان جزئیات بیش تر در این زمینه می پردازیم.

تابلو برق

پلاستیک پلی کربنات
قیمت تابلو برق هایی از جنس پلی کربنات نسبت به نمونه های فلزی کم تر می باشد و از مقاومت در برابر ضربه برخوردار می باشد. این محصول برای مصارف بیرونی و داخلی مناسب می باشد. از آن جایی که تهیه این مدل تابلو برق بسیار مقرون به صرفه می باشد، از آن ها عموما در مصارف برقی مرتبط با صنعت فناوری اطلاعات استفاده می شود.

آلومینیوم
تابلوبرق هایی که در ساخت آن ها از آلومینیوم استفاده شده است، نسبت به نمونه های پلاستیکی پلی کربنات از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. این متریال از مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت بالا برخوردار می باشد. به علاوه این که آلیاژهای آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم بوده و در برابر تداخل فرکانس های مختلف و امواج الکترومغناطیسی از خود مقاومت نشان می دهند.

تابلو برق

استیل ضد زنگ
مانند سایر متریال هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، تابلو برق های استیل ضد زنگ نیز مزایا و معایبی دارند. استیل ضد زنگ در برابر آتش مقاوم بوده و رطوبت بر عملکرد آن ها تأثیر چندانی ندارد. از معایب این گونه تابلو برق ها می توان به وزن زیاد و قیمت بالاتر آن ها نسبت به سایر تابلو برق ها اشاره کرد.

استیل کربن
تابلو برق هایی که در ساخت آن ها از استیل کربن دار استفاده شده است، بسیار مقاوم بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. از معایب آن ها می توان به عدم مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد از این رو استفاده از آن ها در مکان هایی که ممکن است در معرض مواد خورنده قرار گیرند، توصیه نمی شود. مگر این که از لایه های محافظ بر روی آن ها استفاده شده باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>