اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

متریال کاربردی
همان گونه که در بالا نیز اشاره شد، در ساخت تابلو برق از متریال های مختلف مانند فلز، پلاستیک و غیره استفاده می شود. برای انتخاب نمونه مناسب باید وزن محصول، مقاومت، قیمت، ظاهر و شرایط نصب را در نظر داشته باشید.

تابلو برق

نحوه نصب
نحوه و چگونگی نصب تابلو برق ها از دیگر نکاتی است که باید در هنگام انتخاب به آن توجه داشته باشید. آیا در نظر دارید آن را به صورت عمودی یا افقی نصب کنید؟ برای انتخاب محصول مناسب باید به همین نکات کوچک نیز توجه شود.

میزان دمای محیط
گرمای داخلی و بیرونی هر دو می تواند بر تجهیزات الکتریکی تأثیرگذاشته و به آن ها آسیب وارد کند. از این رو با توجه به میزان دمای تجهیزات مورد نظر، باید به دنبال نمونه مناسب باشید. راه حل مناسب برای حل این مشکل استفاده از خنک کننده ها یا تهویه های هوا می باشد.

اندازه
انتخاب اندازه مناسب تابلو برق از دیگر نکات قابل توجه در این زمینه می باشد. اگر در انتخاب اندازه مناسب این محصول دقت نکنید، در آینده مجبور به تعویض آن خواهید شد. برای مثال اگر نمونه ای بسیار کوچک تهیه کنید، ممکن است در آینده مجبور به تعویض آن شوید. برای انتخاب اندازه مناسب باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ممکن است در آینده تغییراتی در ساختار تجهیزات الکتریکی رخ دهد.

تابلو برق

تطبیق پذیری
در هنگام انتخاب این محصول باید توجه داشته باشید که آیا می توانید تغییری در ساختار آن ایجاد کنید. شاید در ابتدا فکر کنید این موضوع اهمیت چندانی ندارد، اما پس از گذشت چندین سال به طور حتم به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. اضافه یا حذف کردن برخی از تجهیزات از تابلو برق از فاکتورهای مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. در این راستا باید توجه داشته باشید آیا محصول مورد نظر امکان تنظیم بر اساس نیازهای شما را فراهم می کند؟

نکات پایانی
با پیشرفت در زمینه های مختلف فن آوری، استفاده از تجهیزات الکتریکی نیز رو به افزایش گذاشته و از این رو انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن آن ها به فاکتوری مهم در بین افراد متخصص تبدیل شده است. از این رو انتخاب تابلو برقی متناسب با کارکرد مورد نظر نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. آشنایی با انواع تابلو برق هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، می تواند در انتخاب نمونه ای متناسب با فضا و کارکرد به شما کمک کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>