اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلفل قرمز

واردات و صادرات فلفل سیاه و قرمز در ایران:
فلفل سیاه و قرمز از جمله ادویه جات پر مصرف در صنعت آشپزی به شمار می روند. هر یک از آن‌ها خواص درمانی مخصوص به خود را دارا می باشند اما از نظر طبیعت هر دو گرم هستند.

هر ساله اراضی زیادی به زیر کشت این گونه محصولات می رود که میزان زیادی از آن برای صادرات مهیا می‌شوند. برخی از نمونه‌های این دو فلفل در کشور وجود ندارد از این رو تجار معتبر وظیفه وارد کردن آن‌ها را به عهده می‌گیرند و نیاز مردم را تأمین می‌کنند. واردات و صادرات فلفل سیاه و قرمز توسط شرکت‌های بازرگانی صورت می‌گیرد.

فلفل قرمز

عرضه مستقیم انواع فلفل قرمز صادراتی در ایران:
در ایران شرکت های بازرگانی و نمایندگی ها عرضه مستقیم انواع فلفل قرمز را به بازار های خارجی و داخلی انجام می دهند. عرضه مستقیم گاه توسط خود کارخانه ها صورت می گیرد که به دلیل نبود واسطه میان آنها و خریداران قیمت‌ها مناسب و به صرفه هستند.

عرضه ها براساس سفارش مشتریان انجام می شود. خواص بی نظیر این دو محصول باعث شده تا میزان تقاضای مشتریان روزانه افزایش پیدا کند و کار آن‌ها نیز بالا بگیرد. در برخی از شهر‌ها از فلفل قرمز استفاده‌های زیادی می‌کنند. این محصول در کنار طعم دهی به غذا برای درمان برخی از بیماری‌ها نیز مفید واقع شده است.

فلفل سیاه

واردات مرغوب ترین فلفل سیاه و قرمز در کشور:
خریداران محصولات وارداتی به کیفیت و تازگی این فلفل‌ها اهمیت زیادی می‌دهند از این روز وارد‌کنندگان مرغوب ترین نمونه را از برترین برند‌ها تهیه و به بازار‌ها ارائه می‌دهند. در کشور بسیاری از رستوران‌ها، آشپزی‌ها و… از این نمونه‌ها مصرف می‌کنند.

عطاری‌ها خریداران تراز اول این فلفل‌ها به صورت عمده هستند. واردات فلفل قرمز با درجه‌های کیفی بالا توسط تجار به نام انجام می‌شود. آن‌ها فلفل سیاه ارزان را نیز وارد کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

فلفل سیاه

قیمت فلفل ایرانی توسط تولید کننده براساس نکانی مانند:

  • نوع محصول.
  • مواد مصرفی.
  • نحوه تولید.
  • میزان برداشت.
  • درجه کیفی تعیین می شود. تورم های موجود در بازار ها عاملی شده اند بر افزایش روزانه قیمت ها.

خریدار فلفل سیاه با مراجعه به سایت‌ها و نمایندگی‌های مجاز در هر شهر یا کشوری که باشد می‌تواند به راحتی محصول را تهیه نماید. از ایران همیشه با کیفیت‌ترین محصولات برای صادر کردن آماده می‌شوند زیرا خریداران خارجی به مرغوبیت اهمیت زیادی می‌دهند.

صادر کردن محصول با کیفیت باهث شده تا شرکت‌های بازرگانی هم پیشرفت و ترقی خود را رقم بزنند و هم سود آوری بالایی را به ارمغان بیاورند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>