اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد کاغذ تیشو

کاغذ تیشو در واقع همان دستمال کاغذی قبل از برش و به شکل در آمدن است. این نوع کاغذ معمولا دارای وزن استاندارد 14-16 گرم در متر مربعاست.چندین کارخانه تولید کاغذهای بهداشتی در کشور فعال هستند که برخی از آنها عبارتند از شرکت نو ظهور، حریر خوزستان و لطیف که تیشویتولیدی این واحدها جهت تبدیل به دستمال کاغذی، حوله کاغذی، دستمال توالت و دستمال سفره است.

تولید این کاغذها در کشور نسبت به سایر کاغذها از قبیل کاغذ چاپ، تحریر، روزنامه، مقوا و کاغذهای بسته بندی در حد پایین تر قرار دارد و علت آن را می توان کمی مقدار مصرف آنها در سبد مصارف خانوار جست وجو کرد.با توجه به استفاده روزافزون از محصولات ذکر شده با توجه به بالا رفتن سطح فرهنگ جامعه و رعایت بهداشت، نیاز به تولید تیشو که ماده اولیه اصلیتولید این محصولات می باشد نیز بسیار ضروری می باشد. محصولات طرح انواع تیشو جهت تولید محصولات مختلف از جمله انواع دستمال کاغذی، کاغذ توالت، حوله آشپزخانه، دستمال سفره می باشد.

یکی از مهم ترین شاخص های رشد اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی در هر جامعه را میزان مصرف کاغذ در آن جامعه می شناسند، به طوری که افزایش مصرف کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه نمادی از رشد فرهنگی و رشد مصرفی انواع کاغذهای بسته بندی و مقوای صنعتی را نشان رشد اقتصادی وافزایش میزان مصرف کاغذهای بهداشتی را ناشی از رشد و بهبود بهداشت در آن جامعه می دانند.

به همین دلیل نیز همه روز شاهد روند افزایش مصرف کاغذهای بهداشتی در کشورهای مختلف جهان می باشیم. از جمله کالاهای بهداشتی که درپیشگیری از گسترش بیماریهای گوناگون در نیم قرن گذشته بسیار موثر قرار گرفته، استفاده از فرآورده های کاغذ بهداشتی مانند نوار بهداشتی، پوشک بچه و دستمال های کاغذ بوده است.

با افزایش سطح آگاهی های اجتماعی، توسعه فرهنگ، دانش و آگاهیهای اجتماعی و بهداشتی در هر جامعه، مصرف محصولات سلولزی بهداشتی جنبه ضروری پیدا کرده و در این زمینه سرمایه گذاری قابل توجهی در جهت تولید این محصول در کشورهای مختلف صورت پذیرفته است. کاغذ تیشو یکی از مواد اولیه و اصلی در تولید محصولات بهداشتی مانند دستمال کاغذی، حوله کاغذی، کاغذ توالت، نوار بهداشتی، تامپون و دستمال سفره و پوشک می باشد.

گرچه انواع کاغذها را می توان از ضروریات و یکی از مواد مصرفی در جوامع پیشرفته دانست ولیکن به جرأت می توان گفت که محصولات کاغذ بهداشتی در میان سایر انواع کاغذها از بدو تولد تا زمان مرگ هر انسان در این جوامع همراه و مورد استفاده انسان قرار می گیرد و بهمین سبب است که در کشورهای صنعتی و پیشرفته استفاده از کاغذهای بهداشتی مصرف سرانه آن هر ساله روبه افزایش می باشد.

ویژگی های کاغذ تیشو

ویژگی هایی از محصول که نسبت به ویژگی های دیگر بیشتر تحت تأثیر فرایند های تکمیلی قرار می گیرند عبارتند از: جذب آب بالک مقاومت ترمی تعداد لایه و ظاهر مطلوب. این عبارات در صنعت تیشواز اهمیت خاصی برخوردارند.

بسته بندی هایی که این ویژگی ها و مکانیسم های پیشین آن ها را می شناسند توانایی بیشتری برای تنظیم و تغییر فرایند های تکمیل جهت دستیابی به حداکثر کارایی را دارند.شرح این ویژگی ها در ذیل تجزیه و تحلیلی از نقطه نظرات مشتریان و مصرف کنندگان محصولات کاغذ های بهداشتی است. چگونگی مصرف محصول مهم تراز چگونگی محصول می باشد.

کاربرد های کاغذ تیشو

کاغذ تیشو یکی از مواد اولیه و اصلی در تولید محصولات بهداشتی مانند دستمال کاغذی، حوله کاغذی، کاغذ توالت، نوار بهداشتی، تامپون و دستمال سفره و پوشک می باشد. گرچه انواع کاغذها را می توان از ضروریات و یکی از مواد مصرفی در جوامع پیشرفته دانست ولیکن به جرأت می توان گفت که محصولات کاغذ بهداشتی در میان سایر انواع کاغذها از بدو تولد تا زمان مرگ هر انسان در این جوامع همراه و مورد استفاده انسان قرار می گیرد و به همین سبب است که در کشور های صنعتی و پیشرفته استفاده از کاغذهای بهداشتی مصرف سرانه آن هر ساله روبه افزایش می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>