اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسپیسر

نکات لازم برای انتخاب اسپیسر میلگرد
هنگام انتخاب اسپیسر توجه به نکاتی حائز اهمیت می باشد که در ادامه به بیان مهم ترین آن ها می پردازیم. یکی از نکاتی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، طول عمر اسپیسر می باشد. بهتر است با توجه به شرایط موجود از نمونه هایی که دارای طول عمر بالاتری هستند، استفاده کرد.

قیمت اسپیسر از دیگر مواردی است که بسیاری از افراد در هنگام انتخاب و خرید اسپیسر به آن توجه می کنند. در میان انواع فضاسازهایی که در بالا به معرفی آن ها پرداختیم، اسپیسرهای پلاستیکی از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. اما باید توجه داشته باشید که این گونه اسپیسرها از مقاومت پایین تری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار می باشند.

اسپیسر

نکات مهم نصب اسپیسر میلگرد
آن چه که در نصب اسپیسرهای میلگرد حائز اهمیت می باشد، رعایت فاصله مجاز قرارگیری اسپیسرها می باشد. فاصله استاندارد برای نصب اسپیسرها نباید از یک دوم ارتفاع مشخص شده فضاسازها کم تر باشد.

از دیگر نکات مهمی که برای نصب اسپیسرها باید بدان توجه کرد، اندازه گیری بار وارد بر اسپیسر می باشد. انجام این کار باعث اطمینان از مقاومت اسپیسر می شود. برای انجام این کار اسپیسر در زیر فک فشار قرار گرفته و با اعمال فشار مقدار بار قابل تحمل آن اندازه گیری می شود.

کلام پایانی
ما در این مقاله به بررسی فضاسازها و یا همان اسپیسرهای میلگرد پرداختیم. این محصولات انواع مختلف و جنس های گوناگونی دارند و بنابر نوع کاربرد، شکل، جنس و اندازه دسته بندی می شوند. همانطور که گفتیم اسپیسرها در میان فضای بیرونی بتن و میلگرد قرار می گیرند و هدف از نصب آن ها جلوگیری از خوردگی میلگرد می باشد. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>