اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پیاز

صادرات پیاز به قطر:
صادرات پیاز به قطر در سه رنگ پیاز قرمز و پیاز سفید و پیاز زرد انجام می‌شود.کشور قطر پیاز مورد نیاز خود را از از کشور های مختلف مانند: پاکستان، هند و ایران تهیه می‌کند. صادرات پیاز به قطر در بسته‌بندی‌های 10 کیلویی با کیفیت مناسب انجام می‌شود. کشور قطر در بسته‌بندی‌ها و کیفیت محصولات بسیار حساس است که باید دقت نمایید.

پیاز سفید

صادرات پیاز سفید به قطر:
سلیقه مردم قطر و مصرف آن‌ها بیشتر پیاز سفید است. پیاز سفیدی که برای کشور قطر صادر می‌شود باید دارای کیفیت مناسبی باشد و رنگ ان نیز سفید یک دست باشد و از ارسال پیاز‌های سبز رنگ و در سایز‌های بسیار ریز یا بسیار درشت بپرهیزید.

پیاز قرمز

صادرات پیاز قرمز به قطر:
از دیگر پیاز‌هایی که مورد مصرف کشور‌های عربی در پاییز و زمستان قرار می گیرد پیاز قرمز است. پیاز قرمز نیز باید سایز و کیفیت مناسب صادراتی باشد که بیشتر عملی و تجربی است. پیاز قرمز در بسته‌بندی‌های مناسب و صادراتی را می‌توانید با ارتباط با ما تهیه نمایید.

خرید پیاز صادراتی:
 پیاز صادراتی برای ارسال به کشور‌های مختلف متفاوت است. چرا به این شکل است؟ این تفاوت به سلیقه مردم ان کشور و سطح اقتصادی ان کشور مربوط می‌شود که می توان گفت پیازی که به کشور عراق صادر می‌شود با پیازی که به کشور قطر صادر می‌شود متفاوت است، زیرا کشور قطر پیاز با کیفیت و بسته‌بندی مناسب‌تری نیاز دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>