اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عایق

عناصر تشکیل دهنده پشم سرباره
پشم سرباره از 36 درصد اکسید سیلیس، 0.97 درصد اکسید منیزیم، 0.76 درصد اکسید آهن، 10.45 درصد اکسید آلومینیوم، 10.9 درصد اکسید منیزیم، 36.56 درصد اکسید کلسیم، 2.83 درصد اکسید تیتانیوم و 1.58 درصد از سایر عناصر تشکیل شده است.

خواص فیزیکی پشم سرباره
پشم سرباره خواص فیزیکی مطلوبی دارد که آن را به عایقی پرمصرف در صنایع مختلف تبدیل کرده است. دانسیته این محصول بین 30 تا 250 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. پشم سرباره دارای نقطه ذوب 1300 درجه سانتیگراد و حداکثر دمای کاری آن 750 درجه سانتیگراد می باشد.

قطر الیاف پشم سرباره 4 تا 6 میکرومتر می باشد و استحکام آن، هم در ابعاد انعطاف پذیر و هم در ابعاد سفت و سخت وجود دارد. این عایق غیرهادی است و شعله ور نمی شود.

عایق

خواص شیمیایی پشم سرباره
پشم سرباره به خاطر ساختار سیلیسی SiO2، بسیار کمتر از پشم شیشه مشکلات ریوی ایجاد می کند. این عایق سرطان زا نیست و هنگام تماس با پوست بدن، هیچ گونه حساسیت و خارشی را ایجاد نمی کند.

خواص آکوستیکی پشم سرباره
پشم سرباره، نسبت به انتقال صدا عایق می باشد و از دو طریق به کاهش شدت انتقال و جذب صدا کمک می کند. ساختار الیافی پشم سرباره هنگام انتقال انرژی صوتی، بخش زیادی از آن را در خود جذب کرده و باعث کاهش شدت انتقال صدا می شود.

پشم سرباره دامنه وسیعی از فرکانس صوتی، یعنی 0٫8 تا 0٫95 را شامل می شود. ولی با طراحی و کاربرد صحیح این محصول، از نظر ضخامت و فرم لایه عایق، می توان به نتایج مطلوب تری در کاهش انتقال و منعکس کردن صدا، دست پیدا کرد.

عایق

خواص خورندگی پشم سرباره
حد مجاز کلر مطابق استاندارد 5ppm است و مقدار کلر موجود در پشم سرباره از مقدار مجاز و استاندارد نیز کمتر و معادل 3.1 ppm می باشد. محتوای کلر پایین در کنار PH تقریبا 8٫75 موجب شده تا این عایق در استفاده در مصالح ساختمانی مانند فولاد، هیچ خورندگی ایجاد نکند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>