اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله پلیکا، یکی از محصولات PVC می باشد که امروزه استفاده از آن رواج یافته و نیاز لوله کشی ساختمان را برطرف می کند. لوله پلیکا در سایزهای مختلف به بازار عرضه و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت بالای این لوله ها موجب شده از آنها در حوزه های ساختمانی، آبرسانی، صنعتی و فاضلابی استفاده شود.

لوله پلیکا را می توان در سایزهای گوناگون به راحتی حمل کرد، زیرا وزن آن سبک است و این امر از مزایای منحصر بفرد این لوله می باشد که کاربرد آنها را گسترش داده است. این لوله جزء بهترین و با کیفیت ترین لوله در صنایع پتروشیمی است، زیرا به آسانی با انواع پلیمر ساخته می شود و میزان آسیب پذیری آن کم است.

هم اکنون در این نوشته قصد داریم به معرفی لوله پلیکا که نوعی لوله پی وی سی است، بپردازیم و شما را با این لوله پرکاربرد آشنا کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لوله پلیکا

انواع لوله پلیکا
لوله پلیکا در سه نوع لوله پلیکا معمولی، نیمه قوی و فشار قوی تولید و به بازار عرضه می شود که در ذیل به آنها می پردازیم.

  • لوله پلیکا معمولی

لوله پلیکا ضعیف یا معمولی در مقایسه با لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا فشار قوی، تحت فشار کمتری ساخته می شود و مصرف آن با توجه به این فشار متفاوت می باشد. این لوله ها نمونه هایی هستند که از سایز استاندارد برخوردار بوده و دارای مقاومت خوبی هستند. از این لوله ها در جهت انتقال آب باران استفاده می شود.

  • لوله پلیکا نیمه قوی

این محصول، نمونه ای پرکاربرد در میان انواع لوله پلیکا می باشد و در سیستم انتقال آب و فاضلاب و همچنین به عنوان غلاف کابل برق مورد استفاده قرار می گیرد.

  • لوله پلیکا فشار قوی

لوله پلیکا فشار قوی همانطور که از نامش پیداست قابلیت تحمل فشارهای بسیار بالا را دارد و اصولاً برای فاضلاب کارخانه ها، انتقال آب آشامیدنی، انتقال اسید و باز، کانال کشی آب و آب رسانی به زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. آب بندی این لوله ها بسیار خوب است و نسبت به لوله فلزی، لوله پلی اتیلن و لوله چدنی قیمت مناسب تری دارند. مقاومت لوله پلیکا فشار قوی در برابر نور خورشید بالاست.

لوله پلیکا

سایز لوله پلیکا

لوله های پلیکا دارای ابعاد، اندازه و ضخامت های متفاوتی هستند و بنابر نوع کاربرد و نوع لوله که معمولی است یا قوی و یا فشار قوی، دارای سایزهای متفاوتی می باشند، از جمله 20 میلی متر، 25 میلی متر، 32 میلی متر، 40 میلی متر، 50 میلی متر، 63 میلی متر، 75 میلی متر، 90 میلی متر، 110 میلی متر، 125 میلی متر، 160 میلی متر، 200 میلی متر، 315 میلی متر و 400 میلی متر.

معرفی مراکز خرید

  • تهران

مراکز خرید لوله پلیکا در شهر تهران در شاد آباد، فدائیان اسلام، طالقانی و خیابان خیام می باشد.

  • اصفهان

مراکز خرید لوله پلیکا در اصفهان در مسجد سید، خیابان حافظ و خیابان شیخ بهایی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>