اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیمان

نکات مهم هنگام خرید سیمان نسوز
هنگام استفاده از این نوع سیمان، برای گیرش سریع تر، بهتر است از ترکیب سیمان نسوز و سیمان پرتلند استفاده کنید. اگر میزان اکسید آهن در این سیمان زیاد باشد، رنگ آن خاکستری تیره یا قهوه ای می شود و اگر میزان اکسید آهن کم باشد به رنگ قهوه ای تا خاکستری روشن در می آید. برای کارایی بهتر سیمان، بهتر است یک روز پیش از مصرف، ملات آن را آماده کنید.

هنگام استفاده از سیمان نسوز در فصول سرد، باید از یخ زدگی ملات جلوگیری کنید. همچنین در فصول گرم، برای جلوگیری از گیرش سریع آن، از موادی نظیر سدیم گلوکنات استفاده کنید. برای ساخت ملات، نسبت آب به سیمان باید حدود 4/0 باشد.

برای کنترل غلظت ملات، باید درصد سیلیکات سدیم را کاهش یا افزایش دهید. باید بدانید که اگر در هنگام استفاده از سیمان، ملات سفت شود، اضافه کردن آب باعث کاهش استحکام آن می شود. بنابراین باید ملاتی که تهیه کرده اید را تا تازه است، استفاده کنید.

سیمان

بسته بندی و نگهداری سیمان نسوز
سیمان نسوز در کیسه های 25 کیلوگرمی و یا 1000 کیلوگرمی بسته بندی می شود. تاریخ انقضای این محصول 6 ماه است و در صورت نگهداری در شرایط خشک، سالم می ماند. اغلب، این محصول بیشتر از یک سال بدون تغییر باقی می ماند اما باید توجه داشته باشید که نباید در شرایط محیطی بیرون، مرطوب و در تماس مستقیم با زمین نگهداری شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>