اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رنگ جوهر روی کاغذ کرافت

به علت رنگ قهوه ای و جنس زبر، کاغذ کرافت روی رنگ جوهر تأثیر می‌زارد. همین‌طور کاغذ کرافت به‌طور طبیعی مقداری از جوهر را جذب می‌کند و باعث می‌شود رنگ ها کم رنگ ‌تر به نظر بیایند. افراد تازه کاری که با این قابلیت آشنایی ندارند ممکن است اشتباهاتی در چاپ انجام بدهند.

جنس کاغذ کرافت از پشت رنگ ها مشخص است اما این دقیقاً یکی از خصوصیات کاغذ کرافت است که بعضی تولید کننده ها و مصرف کننده ها دنبالش هستند زیرا نمایی طبیعی و ارگانیک دارد.

کاغذ کرافت

همان‌طور که توضیح داده شد اگر طراحی بسته بندی شما رنگ های کم رنگ یا بسیار پر رنگ دارد و شما می‌خواهید هر طور شده آن را روی بسته بندی کرافت چاپ کنید بهتر است اول یک زیر لایه‌ی سفید روی کاغذ کرافت بزارید و بعد طرح رنگی را روی آن چاپ کنید با این روش هم رنگ ها مطابق طراحی اولیه خواهند بود و هم بسته بندی کرافت خواهید داشت.

کاغذ کرافت


رنگ هایی که خوب روی کاغذ کرافت چاپ می‌شوند

اگر شما دنبال یک رنگ چشمگیر هستید که روی کاغذ کرافت کدر و کمرنگ به نظر نیاید بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید. رنگ های روشن روی کاغذ کرافت خوب چاپ نمی‌شوند زیرا کنتراستی با رنگ قهوه ای کاغذ کرافت ندارند.

کاغذ کرافت


رنگ هایی که نباید روی کاغذ کرافت چاپ کرد

به‌طورکلی نباید از رنگ های روشن مثل زرد، صورتی، کرمی، خاکستری و هر رنگی که خیلی خودش را روی صفحه‌ی قهوه ای خوب نشان نمی‌دهد در چاپ کاغذ کرافت استفاده کنید.

کاغذ کرافت


چاپ متالیک روی کاغذ کرافت

اگر دوست دارید هزینه‌ی کمتری بکنید و به جنس و شکل کاغذ کرافت علاقه دارید اما محصول لوکسی دارید که مناسب بسته بندی کرافت نیست می‌توانید با چاپ متالیک کاغذ کرافت شکل لوکس‌تری به بسته بندی بدهید.

چاپ فویلی یا چاپ متالیک در رنگ های نقره ای، طلایی و مسی انجام می‌شود. ترکیب چاپ متالیک با چاپ جوهری می‌تواند بسته بندی شما را بسیار متمایز کند. چاپ متالیک لوگو روی بسته بندی کرافت یک طراحی پرطرفدار در این روش چاپ است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>