اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای شیشه ای

یکی از نکات مهم در ساختمان سازی، طراحی نمای ساختمان می باشد. استفاده از نمای شیشه ای در طراحی ساختمان هایی به سبک مدرن زیاد به چشم می خورد. نمای شیشه ای بین فضای داخل ساختمان و محوطه بیرون آن ارتباط برقرار می کند و این امکان را برای ساکنین فراهم می کند که منظره و طبیعت بیرون از ساختمان را حتی زمانی که بر روی کاناپه خود استراحت می کنند تماشا نمایند.

با استفاده از شیشه می توان حجم عظیمی از پرتوهای نور را وارد خانه کرد و با استفاده از نور طبیعی شادابی و نشاط را تجربه نمود. با پیشرفت علم و تکنولوژی، نمای شیشه نه تنها به منظور دستیابی به اهداف زیبایی شناسی به کار برده می شود بلکه با استفاده از آن می توان نیازهای یک خانه نظیر امنیت، دوام و عدم انتقال سر و صدا را نیز پاسخگو بود.

در این مطلب به بررسی نماهای شیشه ای ساختمان و عکس ها و مدل های آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

نمای شیشه ای

نمای شیشه ای
شیشه یکی از مصالح ساختمانی است که به زیبایی با سایر مصالح نظیر سنگ، آجر و فلز سازگار می شود و جلوه ای زیبا را به نمایش می گذارد. اگر به ساختمان های مجاور خود نگاهی بیندازید متوجه حضور این متریال کاربردی در نمای آن ها خواهید شد.

معماری مدرن امروز بر زیبایی و کاربردی بودن نما تأکید دارد و شیشه از جمله المان هایی است که از نظر جذابیت فوق العاده بوده و نور طبیعی را برای ساکنین فراهم می نماید. ظرافتی که شیشه به نمای ساختمان می بخشد سبب شده تا معماران و طراحان خوش ذوق سعی کنند از این متریال هم در دکوراسیون داخلی و هم در طراحی نما استفاده کنند.

نمای شیشه ای

انواع نمای شیشه ای

  • اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر به عنوان استاندارد شناخته شده است، زیرا تا حد زیادی معایب نمای شیشه ای را کاهش می دهد. از ویژگی های بارز نمای شیشه ای اسپایدر می توان به استفاده از شیشه های ضد تشعشع نور خورشید برای مناطق گرم و همراه با سطح آفتاب گیر اشاره کرد.

  • شیشه های دوجداره بدون فریم

شیشه های دوجداره بدون فریم یا نمای شیشه ای فریم لس از زیباترین انواع می باشد، زیرا یکپارچه بوده و با ایجاد سطحی یکنواخت، بسیار زیبا می گردد و زیبایی منحصر به فردی را به وجود می آورد. لازم به ذکر است که در این نوع نما فریم های دور شیشه دیده نمی شوند.

  • نمای شیشه ای کرتین وال

کرتین وال نوع خاصی از نمای شیشه ای است، زیرا به دلیل داشتن قابلیت هایی مانند عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی از محبوبیت خاصی برخوردار است. نمای شیشه ای کرتین وال دارای سه نوع مدل از جمله در پوش دار، نیمه در پوش دار و فول فریم لس می باشد.

نکات پایانی

شیشه نقش مهمی در جذابیت یک بنا ایفا می کند. خانه ای که با یک قاب شیشه ای احاطه شده مسلماً نسبت به خانه های سنگی و آجری ظرافت و جذابیت فوق العاده ای داشته و چشم هر بیننده را به خود جذب می کند. طراحان و معماران امروزی با ایده های ناب و خلاقانه خود طرح های بی نظیری برای استفاده از شیشه در نما ارائه می دهند.

معماری مدرن امروزی گرایشی متفاوت نسبت به معماری سنتی دارد و تأکید آن بر کارایی فضا و زیبایی آن با استفاده از مصالح سبک، ظریف و مقاوم است. نمای شیشه ای نیز از جمله نماهای مدرن و باشکوه است که این روزها رواج پیدا کرده است. اگر قصد دارید خانه ای جدید با ایده ها و طرح های شخصی خود بسازید، شیشه را به عنوان متریال اصلی در نظر بگیرید، زیرا با استفاده از آن می توانید هم نمای ساختمان و هم دکوراسیون داخلی آن را متفاوت و مدرن تر نشان دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>