اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کرکره برقی نمونه ای از درب هایی است که از آن ها برای مغازه ها، مجتمع های تجاری و درب پارکینگ استفاده می شود. ویژگی ها و مزایا این گونه درب ها باعث جلب توجه بسیاری از افراد شده و آن ها را به استفاده از این مدل درب سوق داده است. آن چه که در ادامه این مطلب به بیان آن خواهیم پرداخت، معرفی کرکره های برقی و آشنایی با مزایا و معایب آن ها می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک

انواع تیغه کرکره برقی
در ساخت این محصول از تیغه هایی با جنس های مختلف استفاده می شود که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیغه های آلومینیوم

تیغه های آلومینیومی از بیلت آلومینیوم ساخته شده اند. این تیغه ها ضد خش و سبک بوده و و برای اماکنی که میزان تردد بالاست مانند سوله ها، مغازه ها و مکان های صنعتی مناسب می باشد. تیغه های آلومینیومی نمونه ای از پرفروش ترین و رایج ترین انواع تیغه هایی است که در ساخت این گونه کرکره ها مورد استفاده قرار می گیرند.

  • تیغه های پلی کربنات

این تیغه ها که به نام تیغه شفاف نیز معروف می باشد به دلیل مقاومت بالایی که دارد بیشتر در مکان های امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. این تیغه ها ضد زنگ، ضد خش و ضد آتش سوزی می باشند و دارای رنگ های متنوعی می باشند. به دلیل متریال با کیفیتی که در ساخت این نوع تیغه ها بکار رفته، قیمت های بالاتری نسبت به سایر تیغه ها دارد.

  • تیغه های گالوانیزه فوم دار

تیغه های گالوانیزه از استحکام بیشتری نسبت به تیغه های آلومینیموی برخوردار هستند. این گونه تیغه ها برخلاف تیغه های الومینیومی، ضدخش نیستند و در صورت خش برداشتن، احتمال زنگ زدگی ان وجود دارد. کیفیت این تیغه ها به نوع ساخت و رنگی که در آن بکار رفته بستگی دارد و بیشتر در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها از این نوع تیغه استفاده می شود.

درب اتوماتیک

کرکره برقی فروشگاه ها

کرکره برقی هایی که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر استحکام و امنیت، باید از زیبایی و جذابیت نیز برخوردار باشند. این کرکره ها در فروشگاه ها به منظور جلوگیری از سرقت بکار گرفته می شود، بنابراین تیغه های بکار رفته در آن ها باید از نوع سنگین و مقاوم باشد. برای فروشگاه ها بهتر است از قفل های برقی یا نیمه اتوماتیک استفاده کنید.

در این مکان ها از هر سه نوع موتوری که در بالا ذکر کردیم می توانید استفاده کنید. نکته حائز اهمیت دیگر در کرکره های فروشگاه ها زیبایی تیغه ها می باشد. بهترین گزینه برای زیبایی، تیغه های شفاف پلی کربنات می باشد که قیمت بالایی دارد. مزیت این تیغه ها این است که حتی در زمان تعطیلی فروشگاه، ویترین آن قابل مشاهده می باشد.

کرکره برقی پارکینگ

امروزه در اکثر پارکینگ ها از کرکره برقی استفاده می شود. اما نکته حائز اهمیت این است که باید از کرکره ای استفاده کنید که موتوری قوی داشته باشد و بتواند پاسخگوی تردد ماشین های ساختمان باشد. برای کرکره برقی ساختمان هایی با 4 واحد یا بیشتر بهتر است از موتور ساید پر قدرت و سیم پیچ مس استفاده کرد تا تردد بالای خودروها سبب از کار افتادن موتور نشود.

دغدغه دیگری که اهالی ساختمان ها با کرکره برقی دارند، میزان صدا آن می باشد. برای این که کرکره ای بی صدا یا کم صدا داشته باشید به شما توصیه می کنیم از تیغه های آلومینیومی قوس دار کم صدا استفاده کنید. حتی می توانید در ساختمان هایی که حساسیت صدا بسیار بالاست، تیغه های بی صدا غضروف دار را بکار ببرید. تیغه ها غضروف دار به گونه ای طراحی شده اند که بین دو تیغه، یک لایه پلاستیک نرم غضروف مانند قرار گرفته تا مانع از استهکاک و ایجاد صدا گردد.

درب اتوماتیک

مراکز خرید کرکره برقی

کرکره برقی را در مراکز خرید متعددی می توانید تهیه کنید. در اصفهان این محصول را می توان در خیابان آراسته، خیابان پروین پل سرهنگ، خیابان شهید واقفی و خیابان وحدت تهیه نمود. همچنین مراکز خرید بسیار زیادی در تهران وجود دارد، از جمله خیابان نعمتی، بلوار میرداماد، میدان رسالت خیابان ولیعصر، یوسف آباد و خیابان شهید جهان آرا؛ شما می توانید برای خرید کرکره برقی به این محل ها مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>