اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مقوا دو جداره و تک جداره


جعبه مقوایی تک جداره

این جعبه ها از مقوای تک لایه و موج دار ساخته شده اند. ساختار این نوع مقوا شامل دو ورقه مقوایی صاف می شود که از بالا و پایین یک ورقه مقوایی موج دار را در بر گرفته اند. جعبه های مقوایی موج دار و تک جداره در رنگ های مختلف می باشند. این جعبه ها در برابر ضربات وارد شده به سطح فوقانی و زیرین خود مقاومند.

جعبه مقوایی دو جداره

این جعبه ها از مقوای دو لایه موج دار ساخته شده اند. همان طور که در تصویر می بینید، ساختار این نوع مقوا شامل دو ورقه مقوایی صاف می شود که از بالا و پایین دو لایه ورقه مقوایی موج دار را در بر گرفته اند، مرز میان این دو ورقه موج دار، یک لایه ورقه مقوایی صاف می باشد.

جعبه های مقوایی دو جداره را می توان برای انواع بسته بندی اقلام سنگین مورد استفاده قرار داد چرا که استحکام و مقاومت بالای این جعبه ها اجتناب ناپذیر است.

در مواردی که کالاها به منظور ارسال و حمل بسته بندی می شوند، استفاده از جعبه های دو جداره گزینه بهتری است که محافظت بیشتر محموله تان را در پی دارد. هنگامی که وزن محتویات درون جعبه افزایش یافته و به حفاظت بیشتری نیاز است، استفاده از جعبه های دوجداره بهترین گزینه ای ست که پیش رویتان قرار دارد.

جعبه های فوق العاده محکم مخصوص صادرات

قرار گرفتن آسان و بی دردسر این جعبه ها در پالت های مخصوص حمل و نقل کالا مهم ترین ویژگی این مدل جعبه می باشد.همچنین با استفاده از جعبه های بزرگ تر می توانید نیروی کار و هزینه های مورد نیاز حمل و نقل را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهید و از ارسال محصولات خود در قالب شمار کثیری از جعبه های کوچک اجتناب کنید.

جعبه های مخصوص صادرات دو جداره و محکم بوده و دوام و استحکام آن ها در حدی است که می توان از آن ها برای انبار کردن اقلام مختلف استفاده کرد.نحوه طراحی و ساخت این جعبه ها به گونه ای است که می توان با خاطری آسوده از آن ها برای حمل و انبار کردن کالاهای سنگین بهره برد.

جعبه های مخصوص صادرات سپیدار به صورت خام و ساده در انبار ذخیره می شوند اما شما می توانید اطلاعات مورد نظر خود را بر روی آن ها چاپ نمایید. این جعبه ها نیز نوع مستحکم و با دوام جعبه های مقوایی موج دار و دو جداره به شمار می روند و برای انواع بسته بندی مناسب و قابل استفاده هستند.

جعبه های مخصوص بسته بندی کتاب

جعبه های مخصوص بسته بندی کتاب یک طراحی چند منظوره و منحصر به فرد است که به شما اجازه می دهد مجموعه ای از چندین و چند کتاب با سایزهای مختلف را بسته بندی کنید. به کار بستن این جعبه ها بهترین و آسان ترین روش برای بسته بندی و حفاظت از کتاب ها به هنگام ارسال آن ها به شمار می رود.

با وجود این جعبه ها دیگر نیازی نیست از سایر روش های بسته بندی برای جلوگیری از آسیب دیدن کتاب استفاده کنید. ارتفاع این جعبه ها قابل تنظیم می باشد، لذا می توانید یک کتاب قطور یا چند کتاب کوچک را بسته بندی کنید. این جعبه ها برش قالبی خورده اند و از جنس مقوای تک جداره و موج دار می باشند.

جعبه های مخصوص بسته بندی نان و شیرینی

زمانی که از این جعبه ها به منظور بسته بندی اقلام سبکی از قبیل نان و شیرینی بهره می گیرید، می توانید آسوده خاطر باشید که کف جعبه استحکام لازم جهت تاب آوردن وزن محتویات جعبه را داراست.

جعبه های مخصوص بسته بندی کاغذ

با کمک این جعبه ها می توانید کاغذهای پرینت را در بهترین شرایط ممکن نگه دارید. این جعبه ها از مقوای بسیار محکمی ساخته شده اند و با استفاده از چسب چهار گوشه درب و بدنه شان به هم متصل شده اند. ساختار این جعبه ها مستحکم و بادوام می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>