اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مقوا اشتنباخ

مقوا اشتنباخ چیست ؟

مقوا کاغذی است که به نسبت کاغذ معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار است و به نسبت کاغذ معمولی توانایی تغییر شکل کمتری دارد به همین دلیل از آن برای بسته بندی، هنرهای دستی و کشیدن نقاشی ها بکار میرود.

مقوا اشتنباخ در چه کشوری تولید شده است ؟

یکی از این مقواها مقوای اشتنباخ است که ساخت آلمان است. این مقوا در ابعاد، رنگ ها و وزن های مختلف با توجه به نیاز در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.

کاربرد مقوا اشتنباخ چیست؟

این مقوا برای قلم بکار می رود و کار با این مقوا راحت می باشد، بسیاری از هنرمندان به هنر قلم سیاه روی آورده اند که طرفدار زیادی دارد برای مثال بسیاری از مردم مشتاق هستند که چهره شان با استفاده از این هنر کشیده شود.چون برای این هنر از زغال یا مداد زغالی استفاده می شود مقوا اشتنباخ بهترین گزینست و به دلیل برخورداری از کیفیت بالا دانشجویان و هنرمندان حساب ویژه ای روی این محصول باز می کنند.

همچنین از این نوع مقوا برای نقاشی با آبرنگ و طراحی با مداد مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کارکردهای این مقوا می توان به کارهای چاپی و طراحی و نقاشی اشاره کرد.قدرت جذب آب از دیگر ویژگی های این محصول می باشد و این ویژگی به افراد کمک شایانی می کند تا بتوانند کار خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

انواع مقوا اشتنباخ و کاربرد هر کدام کدام است؟

مقوا اشتنباخ چند نوع دارد که هر نوع از آن دارای درصد مشخص کتان و جرم مشخص است که برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مقوا رنگ روغنی اشتنباخ: این نوع مخصوص نقاشی های رنگ روغنی و کارهای هنری است.مقوا اشتنباخ بدون بافت نیز برای آبرنگ و کارهای هنری مناسب می باشد.مقوا اشتنباخ بدون اسید و دارای بافت ریز برای چاپ سربرگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشور و کلیه کارهای هنری مناسب می باشد و قابل چاپ با پرینتر لیزری و جوهر افشان می باشد همچنین برای نقاشی با آبرنگ و گواش مناسب می باشند.

مقوا اشتنباخ در چه وزن هایی تولید می شود؟

مقوا اشتنباخ در وزن های 150_200_250 گرم تولید می شود که در ایران نوع 150 گرمی آن مرسوم می باشد و در فروشگاه موجود است.این مقوا علاوه بر آلمان، در هلند، ترکیه و ایران نیز تولید می شود که به ترتیب کیفیت آن افت می کند.

برای شناسایی اشتنباخ اصلی باید به این نکات توجه کرد:

دارای یک سطح پرز دار و یک سطح کاملا صاف است و گوشه آن کلمه اشتنباخ به آلمانی نوشته شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سیتا:
این جواب سوال من نبود و اینکه زیاد معلوماتی رو بالا نبرد
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>