اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تفاوت شیشه معمولی و شیشه فلوت

تفاوت بین شیشه معمولی تخت و شیشه معمولی چیست؟

1-شیشه تخت معمولی و شیشه های فلوت شیشه ای تخت هستند. فقط فرایند تولید، کیفیت متفاوت است.شیشه معمولی از پودر ماسه سنگ کوارتز، شن و ماسه سیلیس، فسیل پتاسیم، خاکستر سودا، نمک گلابیر و سایر مواد خام، با توجه به نسبت معینی، با ذوب کوره ذوب با درجه حرارت بالا، از طریق روش عمودی یا روش صاف کردن تخت، تولید شده توسط شیشه مسطح شفاف بدون رنگ است.

شیشه معمولی شیشه ای با توجه به ظاهر کیفیت به محصولات خاص، یک طبقه از محصولات، دو محصول سه طبقه تقسیم شده است. با توجه به ضخامت 2، 3، 4، 5، 6 میلی متر پنج گونه.

2-شیشه فلوت استفاده از ماسه های دریایی، پودر ماسه سنگ کوارتز، خاکستر سودا، دولومیت و سایر مواد خام، با توجه به نسبت خاص، از طریق ذوب کوره ذوب با درجه حرارت بالا، مایع شیشه ای از جریان مداوم کوره جریان مداوم و شناور سطح مایع فلزی، به ضخامت یکنواخت، از طریق کمربند شیشه ای جلا شیشه ای، بعد از سخت شدن از مایع فلزی، سرد می شود و سپس با برش به شیشه ای شفاف و بدون رنگ تکه ای را خنک می کند.

سطح شیشه به ویژه صاف است، ضخامت بسیار یکنواخت است، اعوجاج اپتیک بسیار کوچک است. شیشه فلوت با توجه به ظاهر کیفیت به محصولات عالی، محصولات کلاس اول، سه محصول طبقه بندی شده تقسیم شده است. ضخامت به 3، 4، 5، 6، 8، 10، 12، 15، 19 میلی متر تقسیم می شود.

3- درجه کیفیت ظاهر شیشه ای معمولی بر اساس ریز موج، حباب، خراش، دانه های شن، ضربه ها، خطوط و نقص های دیگر به منظور تعیین تعداد آنها است. درجه کیفیت ظاهر شیشه ای شناور بر اساس تغییر شکل نوری، حباب، گنجایش، خراش، خطوط، لکه های مه و نقایص دیگر محسوب می شود.

4-شیشه معمولی، زمرد سبز، شکننده، شفافیت زیاد نیست، باران تحت تغییر شکل پیری قرار دارد شیشه فلوت، شیشه فلوت شفاف ریز شیشه ای از طریق دروازه کنترل به داخل قلع است، به دلیل گرانش و اثر کشش سطح خود شناور بر روی سطح قلع مذاب، و سپس به شیار لنگ Xu، به طوری که دو طرف شیشه ای صاف و یکنواخت، موج دار ناپدید می شود و ساخته می شود. سطح تیره سبز، سطح صاف بدون موج، چشم انداز خوب، با یک سختی خاص.

5-فرایند تولید شیشه شیشه ای و فرعی متفاوت است، مزیت این است که سطح سخت، صاف، تخت، سمت شیشه ای شناور به رنگ و شیشه های مختلف متفاوت است، سفید، بازتابنده پس از شیء تحریف نشده است، و عمومی دارای یک نوع تغییر شکل شکل watermark است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>