اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زمان خیلی زیادی از قفل های برقی زنجیری که روی درب نصب می شد، نمی گذرد. این درب ها بعد از مدتی دچار خرابی زنجیر و یا افتادن زنجیر می شد. ما خودمان با انبردست زنجیر را سفت می کردیم. یا زمانی که درب را قفل می کردیم دیگر با آیفون نمی توانستیم درب حیاط را باز کنیم.

این قفل ها نه ایمنی خوبی داشت نه ماندگاری زیادی. فقط راهی برای باز کردن درب نفر رو ساختمان بود. با پیشرفت تکنولوژی و همچنین ساخت مدل های جدید کم کم از این مدل های زنجیری فاصله گرفیتم و مدل های پیشرفته قفل برقی را جایگزین این مدل های قدیمی و زنجیری کردیم.

قفل های برقی جدید دارای ایمنی بسیار بالایی هستند. حتی زمانی که شما آنها را با کلید قفل می کنید. به وسیله آیفون تصویری توانایی باز کردن درب را دارند. طول عمر زیادی دارند و به راحتی خراب نمی شوند،

درب اتوماتیک

قفل برقی لاک پشتی (کله گاوی)
معروف ترین قفل برقی درب حیاط با نام قفل کله گاوی یا قفل لاک پشتی شناخته می شود. از مهم ترین برند های قفل حیاطی پارکینگی می توان به قفل یوتاب، نکاتی درباره قفل های برقی ریموتیقفل کاویان، سیماران، قفل برقی ویروکلونی و قفل سیزای ایتالیا اشاره کرد.

یکی از امن ترین مدل های بدون شاسی سیزا است که باز کردن درب را بدون شاسی و توسط کلید و یا توسط درب باز کن های الکتریکی داخل منزل ممکن می کند.

قفل لاک پشتی را می توانید برای درب نفر رو حیاط یا درب پارکینگ به کار ببرید.

در نظر داشته باشید مهم تر از کارکرد و عمل برند های مختلف، نصب آن است که می تواند عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهد.

درب اتوماتیک

قفل برقی ریموتی
احتمالا بار ها عبارت قفل ریموتی را شنیده اید که برای باز کردن درب از راه دور استفاده می شود. با فشردن کلیدی بر روی قفل ریموتی درب واحد باز می گردد. انواع برند های این محصول را می توانید با استفاده از ریموت کنترل به کار ببرید.

بد نیست اشاره ای داشته باشیم به این موضوع که در بین برند های خارجی قفل برقی سیزای ایتالیا، بهترین گزینه برای درب حیاط به شمار می رود.

نکته دیگری که در هنگام خرید قفل برقی tsa باید به آن توجه کنید این است که با استفاده از آن نیازی به استفاده از تغذیه ریموت کنترل نخواهید داشت. چرا که قفل تسا دارای یک ترانس قفل برقی است که باعث می شود دیگر نیازی به تغذیه نداشته باشید.

درب اتوماتیک

قفل ریموت دار برقی
معمولاً افراد در هنگام شب درب ورودی ساختمان خود را 3 قفله می نمایند و در صورتیکه بر روی درب ساختمان شما قفل آیفونی معمولی نصب شده باشد، اگر زمانی که درب 3 قفله است کسی زنگ را بزند از طریق آیفون درب باز نمی شود و شما ناچارید تا پشت درب رفته و با استفاده از کلید درب را باز نمایید، اما اگر شما از قفل های برقی یوتاب، سیزا و یا کاویان استفاده نمایید با فشردن کلید درب بازکن آیفون درب باز شده و پس از ورود شخص مورد نظر مجدداً درب به صورت اتوماتیک در حالت قفل دائم (3 قفله) قرار خواهد گرفت.

این قابلیت در آپارتمانها و مجتمع های مسکونی واقعاً یک مزیت بزرگ به شمار می آید. همچنین اگر دوست دارید که درب همیشه 3 قفله باشد و اینکه هر شب با استفاده از کلید درب را 3 قفله نمایید برای شما خسته کننده و ملال آور است، می توانید از این قفل های برقی استفاده کنید.

زیرا هنگامی که درب بسته می شود درب به حالت قفل دائم می رود و دیگر نیازی به سه قفله کردن درب نیست. کلید این قفل های برقی فقط جهت غیر فعال نمودن شستی قرمز رنگ قفل از سمت داخل و همچنین باز نمودن درب از سمت بیرون کاربرد دارد.

می توانید با اضافه نمودن یک مدار ساده و ارزان قیمت ریموت کنترل به قفل خود، با فشردن کلید ریموت کنترل درب را باز نموده و تردد نمایید. در صورت نصب سیستم ریموت کنترل می توانید از سایر کلید های ریموت کنترل جهت باز و بسته نمودن درب پارکینگ، کرکره برقی پارکینگ و مغازه، روشن نمودن چراغها و … استفاده نمایید.

درب اتوماتیک

ویژگی قفل اتوماتیک حیاطی

  1. کیفیت عالی مطابق استانداردهای جهانی
  2. قابل نصب بر روی درب حیاط و پارکینگ
  3. قابل نصب بر روی دربهای چپ و راست
  4. دارای مستر کارت برای افزودن کارت های اضافی
  5. باز شدن درب با ریموت، کارت، تگ
  6. بدنه فلزی ضد آب و مقاوم در برابر پوسیدگی
  7. دارای قفل کامپیوتری ضد سرقت
  8. قفل درب حیاطی هوشمند که به سیستم آر.اف.آی.دی و ریموت کنترل مجهز می باشد

درب اتوماتیک

قفل برقی ایرانی یا خارجی؟
مشخصات و ویژگی های انواع قفل برقیسوالی که برای اکثر افراد در هنگام خرید قفل پیش می آید این است که قفل ایرانی بخریم یا خارجی؟

قفل های موجود در بازار به دو نوع خارجی (ایتالیایی) و ایرانی تقسیم بندی می شود.

این نکته قابل ذکر است که کیفیت قفل های برقی ایتالیایی از هم نوع ایرانی و تولید داخل بسیار بیشتر است.

طبق آمار فروش این محصول در کشور، مدل قفل برقی سیزا ایتالیا بیشترین استفاده را در بین مشتریان داشته است. که البته محصولات مشابه داخلی نیز چند سالی است که تولید می شود و به دلیل قیمت تمام شده پایین مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.

باید در نظر داشت قفل های مشکی بزرگ که دکمه قرمز رنگ روی آن قرار دارد (کله گاوی) در هنگام باز و بسته شدن درب دارای صدای بسیار پایین به نسبت دیگر قفل ها می باشد. در کل قفل برقی که شبیه ایزو می باشد و به صورت مربع است دارای صدای زیاد و طول عمر کمتر نسبت به قفل های کله گاوی می باشد.

درب اتوماتیک

برندهای مختلف قفل برقی

  • قفل تسا
  • قفل سیزا ایتالیا
  • قفل کاویان
  • قفل یوتاب
  • قفل برقی یال
  • قفل سیماران
  • قفل ویروکلونی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ع.حیدری:
قفل یوتاب رو هرگز نخرید من خریدم یک هفته ای قفل خراب شد کلی هزینه دادم برای تعمیرش در حالی که گارانتی داشت هر چی هم زنگ زدم شرکت جوابگو نبودن .یه قفل بخرید که خدمات پس از فروشش خوب باشه
علی مقصودی:
قفل سیما میخوام برای تهیه آن چه باید کرد آیا شما داری
محمد :
سلام ،تو درب ساختمان از این قفل های لاک‌پشتی کار شده و برای بسته شدن درب باید درب رو محکم ب هم بزنیم تا زبونه قفل بسته بشه،و این صدای بدی برای واحد های طبقه اول ایجاد میکنه،آرام بند هم نصب کردیم ،ولی چون آرام بند درب رو نگه میداره زبونه قفل عمل نمی کنه،و باید حساسیت آرام بند رو کم کنیم تا درب با قدرت بیشتری بسته بشه و زبونه قفل گیر کنه و درب بسته بمونه،اگر کسی راه کاری داره لطفا راهنمایی کنه،مثلا اگر بشه زبونه قفل رو نرم تر کرد ک درب با نیروی کمتری بسته بشه مشکل حل میشه،ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

علی پعصومین:
درب از بیرون چگونه قفل میشود؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

حسین رضایی:
چرا صدای زیادی داره موقع باز کردن در چکار کنیم صداش کم بشه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

بهروز اسدزاده:
سلام ازاین قفل کله گاوی خریدیم هنگام بستن در ورودی در باید محکم بسته بشه تا در بسته بشه چکار کنیم که صدای زیادی نداشته باشه ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

ع. عزیزی:
سلام قفل برقی درب حیاط یوتاب کیفیت خوبی ندارند فنرش تند تند میشکند ..خدماتش ظعیف.
محمد رضا شاکری :
سلام من دو سال هست قفل برقی پنج ستاره ایرانی ترتل رو روی درب ورودی آپارتمان نصب کردم بسیار عالیست ، به آرامی بسته و باز میشه و هیچگونه صدایی هم ندارد . ضمنا سه سال هم گارانتی داره .
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>