اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک

به طورکلی درب ها و سازه های اتوماتیک به منظور حفظ ایمنی بیشتر و بهتر و نیز حفظ بهداشت در ساختمان ها به کار برده می شوند. در گذشته از قفل های معمولی برای باز و بسته کردن درب ها استفاده می شده است. امروزه با اختراع درب های اتوماتیک به جهت افزایش ایمنی این نوع از درب ها از نوع جدید و مدرن قفل برقی نیز در آنها استفاده می گردد.

ویژگی قفل برقی درب اتوماتیکقفل برقی یک دستگاه قفل است که با استفاده از جریان الکتریکی عمل می کند. که بدون استفاده از کلید و تنها با استفاده از ریموت قفل درب باز و بسته می شود. از مزایای این نوع قفل ها می توان به قفل شدن خودکار پس از بسته شدن درب اشاره کرد. زیرا که در درب های دستی قدیمی به هنگام خروج باید درب را قفل می کردید که در بسیاری از موارد امکان فراموشی وجود داشت. اما این قفل ها به طور خودکار پس از هربار خروج و ورود قفل می گردد و این مسئله برای درامان ماندن کودکان برای درب های حیاط نیز بسیار کاربردی و ایمن است.

قابلیت های فنی قفل برقی درب اتوماتیک

  • کارکردی نرم و یک دست
  • دو سال گارانتی معتبر شرکتی
  • قابلیت نصب عمودی و افقی
  • بدنه مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • وجود دستگیره بر روی قفل برقی برای باز کردن دستی قفل
  • امکان نصب بر روی انواع درب آهنی نفررو و پارکینگ
  • فشار معکوس به درب و رها سازی زبانه تحت فشار قفل برقی
  • سیستم دائم قفل و عدم نیاز به 3 قفله کردن درب در هنگام خروج از ساختمان
  • امکان هماهنگی با انواع ریموت کنترل، کارتخوان، صفحه کلید رمزی، سنسور اثر انگشت و …

درب اتوماتیک

مزایای قفل برقی درب اتوماتیک
معمولا افراد در شب درب ورودی ساختمان خودشان را قفل می کنند و در این هنگام درب از طریق آیفون نیز باز نمی شود. اما اگر از این نوع قفل استفاده کنیم؛ با فشردن دکمه درب باز کن آیفون، درب باز می شود و دوباره درب به صورت کامل ( 3 قفله) می شود. از دیگر مزایای قف برقی می توان به نصب شدن کامل آن بر روی انواع درب های پارکینگ اشاره کرد. این نوع قفل علاوه بر مزایای زیاد معایبی نیز دارد که عمده عیب این وسیله شکل ظاهری زشت و ابعاد بزرگ آن است.

نصب قفل های برقی درب اتوماتیک
انواع قفل برقی درب اتوماتیکاگرچه شاید استفاده از قفل های برقی مشکل باشد اما اگر نگران امنیت املاک خود هستید و یا اینکه باید اوراق خود را در یک مکان امن قرار دهید در آن صورت این نوع قفل برایتان مناسب است. از لحاظ قانونی برای برخی از مکان های تجاری و محل کار باید از این نوع قفل ها استفاده کرد و نصب آن ها هم ارزان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قفل را در در نصب کنید و یا حتی در را تعویض کنید.

درب اتوماتیک

قفل برقی لاک پشتی (کله گاوی)
معروف ترین قفل ها قفل کله گاوی یا قفل لاک پشتی است. شما می توانید قفل لاک پشتی را برای درب نفر رو حیاط و یا به عنوان قفل برقی درب پارکینگ استفاده کنید. مکانیزم عملکرد برند های مختلف قفل کله گاوی ( قفل برقی درب اتوماتیک) یکسان است اما مهم تر از نام برند و کارکرد آن، نصب قفل برقی کله گاوی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نظر داشته باشید که قیمت قفل درب حیاط می تواند بنا به نوع برند آن متفاوت باشد.

این قفل ها می توانند با شاسی یا بدون شاسی باشند. اگر درب ورودی ساختمان شما فرفورژه باشد، دسترسی به قفل و باز کردن آن از بیرون ساختمان به سادگی ممکن است. پس برای اینکه این دسترسی وجود نداشته باشد، می توانید از قفل لاک پشتی بدون شاسی استفاده کنید و یا شاسی آن را غیر فعال نمایید. در این صورت یک شاسی در داخل ساختمان (جایی که دسترسی به آن از بیرون ساختمان وجود نداشته باشد) قرار می گیرد تا باز کردن درب تنها در داخل ساختمان ممکن باشد.

قفل دیجیتال درب اتوماتیک شیشه ای

برای استفاده کردن ازقفل دیجیتال درب اتوماتیک ( قفل برقی درب اتوماتیک) می توان قفل را به یک کلید وصل کرد تا با فشردن زبانه ی آن و نگاه داشتن آن برای چند ثانیه قفل عمل کند و با تکرار این عمل قفل باز شود. عمل باز و بسته شدن به وسیله ی جریان الکتریکی داخلی صورت می گیرد. همچنین می توان برای باز و بسته کردن این قفل از رسیور (دورفرمان) هم کمک گرفت تا به وسیله ی رسیور درب قفل شود.

قفل های دیجیتال دارای برق اضطراری UPS می باشند و جک و موتور آن ها با ولتاژ 12 ولت کار می کند. قفل دیجیتال مناسب ترین راه حل برای قفل کردن درب های اتوماتیک شما در مواقع لزوم است و بالاترین لایه ی امنیتی را برای درب اتوماتیک شما می تواند به وجود بیاورد. امری که امروزه برای بسیاری از افراد ضروری و حیاتی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>