اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو با امکان تا شدن برای داخل دهانه های کم عرض بسیار مناسب است. زیرا این نوع درب اتوماتیک شیشه ای راه حل منحصر به فرد ی برای راهروها، کریدورها و ورودی هایی ست که برای نصب سایر دربهای اتوماتیک محدودیت جدی وجود دارد. برای آشنایی با درب اتوماتیک تاشو با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک

انواع درب تاشو اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک در انواع مختلفی عرضه می شوند که از انواع رایج درب اتوماتیک که از لحاظ کاربر هم آسان هستند درب های تاشو فولدینگ یا همان نوع اتوبوسی هستند.

درب اتوماتیک فولدینگ (اتوبوسی) folding درب های اتوماتیک تاشو در عرض کم بیشترین باز شوندگی را به محیط عرضه می دارند و سرعت و عملکرد خوبی دارند. معمولا از این نوع درب برای زمانی که بازشوی دهانه ورودی در کم است، اما به بازشوی حداکثری نیاز است استفاده می شود.

حالت های درب اتوماتیک تاشو

  • حالت باز
  • نیمه باز
  • تمام قفل
  • اتوماتیک

مشخصات درب اتوماتیک تاشواین سیستم نیز می توان را می توان با سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند سیستم های کنترل تردد و سیستم اعلام حریق و غیره را تطبیق گردد.

در ضمن درب اتوماتیک تاشو را می شود به گونه ای طراحی کرد که فقط به یک سمت باز شود. این نوع برای مکان هایی با تردد زیاد و نامحدود مناسب است و حرکتی بسیار نرم و بیصدا دارد.

از خصوصیات دیگر این نوع محصول می توانیم به تنوع در رنگ بندی کاور و فریم ها و شیشه تکجداره و دوجداره اشاره کنیم.

درب اتوماتیک

ویژگی های بارز درب اتوماتیک تاشو
کاهش شعاعی که درب در آن باز و بسته می گردد و عملیات خود را انجام می دهد (در مقایسه با درب اتوماتیک لولایی معمولی در فضای محدود).

  • سرعت بالا در باز و بسته شدن درب
  • قابل استفاده در فضاهای محدود
  • توان مصرفی کمتر نسبت به درب اتوماتیک لولایی معمولی
  • مورد استفاده در مکانهایی که نیازمند امنیت بالا می باشند.

سیستم درب اتوماتیک تاشو را می توان به انواع سیستم های امنیتی مانند فتوسل ها، لبه های امنیتی safety edge، فلاشر، قفل الکتریکی، چراغ راهنما و ضربه گیرهای لاستیکی واقع برلبه های لت درب و تیرک افقی پایین درب.

همچنین سیستم های کنترل ورودی مثل کارت هوشمند، کی پد، کارت خوان سیستم های بارکد، فرستنده های رادیویی RFID مجهز کرد. سیستم های امنیتی نصب شده بر روی درب مانند فتوسل ها از برخورد احتمالی درب با موانع جلوگیری می نماید.

همچنین در حین تشخیص وجود مانع، سبب صدور دستور توقف درب و معکوس گردانیدن حرکت درب می شوند و فلاشرها نیز نشانگر این می باشند که درب در حال انجام عملیات است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>