اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باطری درب اتوماتیک در هنگام نوسان و یا قطع و وصل برق لزوم استفاده از باطری درب شیشه ای اتوماتیک کاملا احساس می شود. بهترین باطری درب اتوماتیک باطری 1 کیلو ولت می باشد. این محصول این امکان را می دهد که در هنگام قطع برق درب تا 300 بار باز و بسته شود.

درب اتوماتیک

روش چک کردن باطری های اضطراری
ویژگی باطری درب اتوماتیکروش چک کردن باطری های دستگاه به این صورت است که هر چند ماه یک بار باید برق اصلی دستگاه را برای چند ساعت قطع نمایید و چک کنید که آیا درب با باطری هم کار خود را درست انجام می دهد یا خیر ؟

این روش به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که آیا باطری های شما سالم است یا خیر و همچنین باعث می شود عمر مفید باطری ها افزایش یابد و از ایجاد هرگونه هزینه اضافی جلوگیری نماید.

نحوه عملکرد باطری درب اتوماتیک
فرکانس کار بر حسب هرتز و توان الکتریکی بر حسب وات نوشته مشخص می گردد، ولی در مورد ولتاژ کار این نکته قابل توجه است که موتورهای الکتریکی از 75 تا 800 نیوتن متر با ولتاژ کار 220 ولت متناوب و موتورهایی برای ولتاژ کار 380 ولت متناوب با گشتاور150 تا 2500 نیوتن متر ساخته می شود.

ضمن اینکه موتورهای جریان مستقیم نیز برای انواع گشتاور خروجی با ولتاژ کار 24 ولت ساخته میش ود، سامانه های موتور جریان مستقیم دارای یک بخش مبدل و ذخیره انرژی بنام " یو پی اس " است که در مورد عملکرد آن در ذیل اشاره می گردد:

درهایی که موتور مرکزی آنها با جریان مستقیم کار می کند به کمک یو پی اس هنگام قطع برق می تواند فعال بماند. وظیفه ups تبدیل ولتاژ220 ولت شهری به 24 ولت جریان مستقیم است، ضمن اینکه یو پی اس دارای بخشی است که می تواند برای چندین مرتبه بازو بسته کردن درب، درخود انرژی ذخیره نماید تا در صورت قطع برق شهری درب همیشه فعال باشد.

درب اتوماتیک

طریقه اتصال باطری به سیستم اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای
برای اتصال باتری دو نیاز به دو عدد باطری 12 ولت، یک عدد شارژر و همچنین پایه باطری است. در زیر نحوه اتصال باطری به صورت دقیق بیان شده است.

باطری ها هر کدام با ولتاژ 12 کار می کند اما همانطور که می دانید سیستم اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با ولتاژ 24 کار می کند. پس برای رسیدن به این مهم باتری ها را به شکل بالا به همدیگر متصل می کنیم.

به این نوع اتصال دو باطری به همدیگر به اصطلاح بستن سری می گویند. در این حالت جریان باطری ثابت و ولتاژ ها جمع می گردد. در نتیجه ولتاژ خروجی نهایی 24 ولت می گردد. سر مثبت بالا را ابتدا به سر مثبت شارژر و خروجی شارژر را به ترمینال مثبت باطری داخل کنترل باکس که با اصطلاحاتی مانند + و +UPS و +BATTERY یا +24 نمایش می دهند.

سر منفی بالا را ابتدا به پایه منفی شارژر و سپس سر منفی شارژر را به ترمینال منفی باطری داخل کنترل باکس که با اصطلاحاتی مانند - و -UPS و -BATTERY یا -24 یا GND نمایش می دهند. در نهایت باطری ها روی پایه خود بسته شده و پایه را داخل کاور اصلی می بندیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>