اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب های اتوماتیک سکشنال یا دربهای اتوماتیک زیر سقفی در طرح و رنگ های متنوع و در ابعاد گوناگون و استاندارد یکی از بهترین راه حلها برای محیط هایی هستند که محدودیت ارتفاع، مانعی برای نصب دربهای معمولی می باشد.

این درب ها به علت استفاده از فنرهای بالانس که وزن اصلی پانل ها را بالانس می کند، ضمن تقلیل فشار وارده بر موتور سیستم، تردد نا محدود را برای این سیستم به ارمغان می آورد. بدین ترتیب در مکانهایی که نیاز به درب اتوماتیک با تردد بالا می باشد انتظار می رود درب اتوماتیک سکشنال یا درب اتوماتیک زیر سقفی با اصطحلاک کم و عدم نیاز به سرویس های دوره ای یکی از بهترین گزینه ها باشد.

درب اتوماتیک

ویژگی های درب پارکینگی زیر سقفی
ویژگی بارز این نوع درب این است که فضای کمی را اشغال می کند. از دیگر ویژگی های درب زیر سقفی می توان به سیستم ضد سقوط اشاره کرد. در شرایطی که کابلها و فنر ها عمل نکنند؛ از سقوط احتمالی و صدمات ناشی از آن جلوگیری می کند.

ویژگی های دیگر درب سکشنال زیر سقفی عبارت اند از:

  1. مجهز بودن به سیستم برخورد با مانع
  2. ضد نفود بودن و مقاومت در برابر فرسایش و انواع آب و هوا
  3. زیبایی ظاهری متفاوت
  4. امکان نصب پنجره و درب نفر رو بر روی درب سکشنال
  5. زیبایی ظاهری و تنوع در رنگ
  6. حرکت بی صدا

درب سکشنال زیر سقفی مخصوص پارکینگ
با توجه به ضرورت استفاده از درب های اتوماتیک برای ورودی پارکینگ در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، انتخاب یک درب مناسب می بایست علاوه بر سهولت در استفاده، دارای کیفیت مطلوب باشد. از ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای ساختمان نیز برخوردار باشد.

درب های سکشنال پارکینگ (زیر سقفی) جدیدترین و مدرن ترین درب های اتوماتیک حال حاضر در بازار ایران و جهان می باشد. با در نظر گرفتن رویکرد و توصیه معماران، سازندگان و در نهایت مصرف کنندگان هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی بهترین انتخاب جهت اتوماسیون درب ورودی پارکینگ ساختمان ها به شمار می آید.

درب اتوماتیک

محاسبه قیمت درب سکشنال
با وجود اینکه قیمت درب سکشنال زیر سقفی در مقایسه با درب های لولایی جک دار و کرکره برقی بالاتر به نظر می رسد اما در طولانی مدت کاربرد آن سبب کاهش هزینه های جاری ساختمان می شود.

یکی از معایب سایر درب های پارکینگی، هزینه بالای تعمیر و نگهداری آن ها است. با نصب درب سکشنال می توان از مقاومت بالای آن در تردد مستمر اطمینان حاصل نمود.

مکانیزم و محسنات درب های سکشنال

  • درب سکشنال استاندارد روز اروپا می باشند و به علت مکانیزم خاص و مزیت های این درب در ایران نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته و به زودی جای جک پارکینگی و درب کرکره ای را خواهند گرفت.
  • درب های سکشنال، مناسب فضاهایی می باشند که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت می باشند.
  • فضای لازم برای نصب درب سکشنال بین 30 تا 35 سانتی متر از ارتفاع می باشند.
  • مکانیزم خاص درب سکشنال باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریلهای خاص، درب در زیر سقف جمع شده و حجم و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد و سریع و بی صدا باز و بسته شوند.
  • به همین دلیل به درب سکشنال درب زیرسقفی نیز می گویند.
  • درب سکشنال دارای سیستم ضد سقوط (anti drop) نیز می باشند که در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کند. توجه کنید که اگر گاراژ شما تعدادی (شاه تیر زیر سقفی) دارد باید بررسی کنید که آیا خط سیر می تواند بر روی سقف قرار گیرد یا خیر.
  • دور تا دور درب های اتوماتیک سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هر چیزی به فضای داخل پارکینگ جلوگیری کنند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>