اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کنترل باکس مغز دستگاه می باشد که کلیه فرامین اپراتور از قبیل تجزیه، تحلیل سرعت، قدرت، دور کند، دور تند و ترمز انتهای کورس رفت و آمد لت ها را محاسبه می کند. همچنین کنترل باکس اپراتور به دو صورت آنالوگ و دیجیتال می باشد که امروزه دارای سیستم مجهز و کاملتری می باشند. مجهز به عیب یاب خودکار و صفحه نمایش دیجیتالی می باشند و همچنین قابلیت تنظیم درب به صورت چند حالت می باشند.

درب اتوماتیک

هسته اصلی کنترل باکس درب اتوماتیک
هسته ی اصلی از یک جعبه موتور تشکیل شده است که شامل گیربکس، شفت و دیگر قطعات داخلی است. کنترل باکس این قابلیت را دارد که در مواقع ارسال سیگنال ها مبنی بر باز شدن درب از طرف سنسورها به وسیله حرکت گیربکس، چرخ دنده ها را به حرکت در بیاورد و درب باز شود و پس از مدت زمان معین و مشخص شده ای که قابل تنظیم دستی است درب به صورت اتوماتیک بسته شود. به عبارت دیگر اصلی ترین و مهم ترین کاری که یک درب اتوماتیک شیشه ای قرار است انجام دهد تحت فرمان کنترل باکس صورت می گیرد و بدون وجود کنترل باکس بر روی محصول هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

درب اتوماتیک

ویژگی اصلی قطعات درب اتوماتیک
قیمت کنترل باکس درب اتوماتیکیکی از اصلی ترین ویژگی های این قطعه که از قطعات مهم و اصلی درب اتوماتیک است. کنترل همه جانبه سیستم است و در واقع تمام دستگاه زیر نظر این قطعه کار می‌کند. این محصول به عنوان اصلی ترین قطعه مجموعه باید بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد. طبیعی است که در صورت ایجاد مشکل در عملکرد این قطعه در عملکرد اصلی کل درب مشکل ایجاد می شود. این قطعه نقش هسته اصلی و پردازند را بر عهده دارد.

درب اتوماتیک

وظایف اصلی قطعات داخلی و خارجی درب اتوماتیک
تمامی قطعات وعملیات داخلی و خارجی درب اتوماتیک شیشه ای نظیر سنسورها، موتور، انکدر موتور، ولتاژ برق ورودی و خروجی به موتور و غیره از کنترل باکس فرمان می گیرند.
تمامی مشکلات و ایراداتی که مخل عملکرد درست درب اتوماتیک شیشه ای باشد از طریق کنترل باکس در کلید تعیین وضعیت در قالب کدهای خطایی تعریف شده در کاتالوگ دستگاه ظاهر می شوند و تعمیرکار به راحتی می تواند از طریق این کدها مشکل درب را برطرف نماید.

به این نکته نیز باید اشاره کرد که در برخی برندها برای رفع ایرادات دستگاه درب اتوماتیک باید مدارفرمان چک شود. زیرا کدهای خطا از طریق سون سگمنت (7 segment) تعبیه شده روی سیستم کنترل نمایش داده می شود. تمامی تنظیمات برای حالات بازشوی کامل، نیمه بازشو، بازشوی یک طرفه درب اتوماتیک شیشه ای توسط این سیستم قابل اجرا می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>