اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب اتوماتیک کرو برای اماکن و محل هایی طراحی شده است که از نظر نما و معماری، به صورت نیم دایره یا کمانی از دایره می باشد. قوس اینگونه دربها به درخواست و سلیقه مشتریان و بسته به نیاز محل در نظر گرفته می شود.

دربهای نیم گرد نیز همانند دربهای کشویی و تلسکوپی شامل طرحهای متنوعی برابر نیاز و درخواست مشتریان می باشد. دربهای اتوماتیک منحنی از نظر نمای ظاهری، یکی از زیباترین نماهای درب اتوماتیک را دارا می باشد و به ساختمان یا محل مورد نظر جلوه خاصی می بخشد.

درب اتوماتیک

نحوه کار درب اتوماتیک شیشه ای کرو
این درب، عملکردی شبیه درب اتوماتیک کشویی دارد. با این تفاوت که لنگه های آن به صورت منحنی یا نیم گرد دارد. دربهای شیشه ای نیمگرد نیز می تواند چهار لنگه یه دو لنگه باشدکه به صورت کشویی باز و بسته می شوند.

به این صورت که لنگه متحرک موقع باز شدن بر روی لنگه ثابت می نشیند درب اتوماتیک منحنی کنترل پنلی در قسمت بالایی درب است که موتور، غلطک ها، تسمه، و دیگر اجزایی تشکیل دهنده درآن قرار گرفته است.

درب اتوماتیک

موارد استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک کرو
استفاده از درب اتوماتیک کرو به دلیل ساختار و نوع عملکرد ظاهری بسیار زیبا و خاص مناسب برای اماکنی است که لوکس و خاص بودن برای انها از اهمیت بالای برخورد دار است مورد استفاده قرار می گیرد.

مانند:

  • هتلها
  • سالنهای همایش
  • رستوران ها
  • نمایشگاهها و…

درب اتوماتیک شیشه ای گرد نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نیاز به فضای بیشتری دارد.

این سیستم ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا جزء لاینفک ساختمان ها، اماکن تجاری و مراکز صنعتی شده است. درب های اتوماتیک خانگی، امنیت و آرامش را برای شما و زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>