اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جک درب پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کارمان را به طور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می آورد.

درب اتوماتیک

راهنمای خرید جک درب پارکینگدر نظر بگیرید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای باز کردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آن را ببندید!

به این بیندیشید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ دهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که بگوییم جک درب پارکینگ را برای تأمین امنیت و آرامش منازل و محل کارمان لازم داریم.

چگونگی کارکرد درب اتوماتیک
درب اتوماتیک جزو درب هایی است که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند. جک برقی یا به عبارتی جک پارکینگ به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرند: استفاده از ریموت دستی و یا استفاده از حسگر چشمی.

درب های جک دار (هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی) که در دسته درب اتوماتیک قرار دارد، با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی، با استفاده از یک ریموت دستی در مواقع لازم باز و بسته می شوند. از این درب ها برای سهولت تردد و امنیت در پارکینگ ها استفاده می شود.

انواع جک های پارکینگ

  • جک های الکترو مکانیکی

برای درب های سبک، باتردد پایین و با عرض کم استفاده می شود(ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین)وبه وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند.

  • جک های هیدرولیکی

لیست قیمت جک درب پارکینگبرای درب های سنگین، با تردد بالا و با عرض زیاد استفاده می شود (مجتمع های مسکونی، اماکن صنعتی و…) و به وسیله فشار روغن کار می کند. در جک درب های هیدرولیکی برای امنیت بیشتر و جفت شدن لنگه ها بر روی هم از قفل برقی استفاده می شود.

درب اتوماتیک

مزایای استفاده از جک پارکینگی
بی شک بجز سهولت استفاده که جک درب پارکینگ به ارمغان می آورند، مزایای دیگری هم به همراه دارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تولید سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن درب
  • دارای موتور قدرتمند
  • قابلیت باز و بسته کردن درب به دو روش
  • امن بودن برای درب های ضد سرقت پارکنیگی
  • مقاوم بودن به شرایط جوی هوا و میزان رطوبت
  • دارا بودن قطعات هوشمند برای باز و بسته کردن درب

متعلقات جک پارکینگی بازویی و جک پارکینگی ریلی
در فرایند نصب و تعیین قیمت جک پارکینگ، ابزارهایی به کار می روند. در واقع، هر جک پارکینگی دارای 2 عدد بازو، برد مدار فرمان، باکس و ترانس، ریموت، چشمی فتوسل، فلاشر و دیگر ابزارهای نصب است. البته در مورد جک نایس و لایف، فقط به یک عدد ریموت احتیاج دارید. جک درب ریلی، شامل متعلقاتی می باشد. از جمله این متعلقات می توان به موتور ریلی، شانه فلزی، ریموت، چشمی فوتوسل، فلاشر و دیگر ابزارهای نصب اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>