اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

از گذشته تا به امروز اختراعات زیادی در راستای بالا بردن امنیت فضاهای مختلف صورت گرفته است که شاید با وجود درب های ضد سرقت و یا مقاوم، تامین نشود. یکی از این موارد، کرکره است. کرکره ها چه در نمونه های سنتی و چه نمونه کرکره برقی اتوماتیک، دارای شیوه محافظتی تقریبا مشابهی هستند. در پایین به بررسی ویژگی کرکره برقی اتوماتیک میپردازیم.

درب اتوماتیک

بررسی ویژگی کرکره برقی اتوماتیک و کرکره ای سنتی دستی
کرکره ها پس از بسته شدن، صفحه ای نسبتا یکپارچه ایجاد می کنند و از این طریق، مانع ورود افراد می شوند. کرکره های سنتی دارای ایرادها و معایب مختلفی در مقایسه با کرکره های برقی هستند.

کرکره های سنتی برای باز و بسته شدن، نیاز به نیروی انسانی دارند و سرو صدای نسبتا زیادی در هنگام حرکت ایجاد می کنند، همچنین مقاومت نسبتا پایینی در برابر ضربه های محکم و خم شدگی دارند.

به علاوه نیاز به مراقبت هایی نظیر روغن کاری دارند. در نهایت، فرم یکنواخت و نامتناسب آن با فضای اطراف، از ویژگی های منفی این نوع کرکره است. کرکره سنتی عموما برای مغازه ها به کار می رود و برای همه ابعاد و طول دهنه ها قابل پیاده سازی نمی باشد.

درب اتوماتیک

تأثیر شرایط جوی بر عملکرد کرکره برقی
کرکره برقی به آسانی در برابر باد و باران عمل می کند. از دیگر مزایای استفاده از کرکره می توان به سازگار بودن با همه شرایط جوی، امنیت و عمر بیشتر تأثیر شرایط جوی بر عملکرد کرکره برقینسبت به درهای قدیمی و سنتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که قطعی برق نیز خللی در عملکرد کلی کرکره ایجاد نمی کند، زیرا کرکره برقی با دست نیز قابل حرکت می باشد.

خرید کرکره های برقی به این معنی است که شما در حفظ حریم خصوصی و امنیت خانواده سرمایه گذاری کرده اید. برای اینکه درب منازل و یا سایراماکن به آسانی باز و بسته شود، نصب درب اتوماتیک پیشنهاد می شود.

به عنوان مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن در نیست. پس این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که به راحتی خراب نشود و علاوه بر امنیت، رفاه را نیز برای شما به ارمغان بیاورد.

درب اتوماتیک

انواع کرکره برقی اتوماتیک

  • کرکره برقی پارکینگ

در گذشته ساختمان های کمتری در شهر دیده می شد که برای درب پارکینگ خود از کرکره استفاده کنند اما با افزایش استفاده از کرکره های برقی، از این کرکره ها به عنوان جایگزینی برای درب پارکینگ استفاده شد.

  • کرکره برقی مغازه

همچنین از کرکره برقی می توان به عنوان جایگزینی برای کرکره های دستی مغازه ها استفاده کرد. این کرکره ها علاوه بر زیبایی بیشتری که نسبت به کرکره های معمولی دارند امکان چاپ کرکره برقی را هم فراهم می کنند و صاحبان کسب و کار می توانند لوگو یا طرح دلخواه خود را بر روی کرکره چاپ کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>