اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استفاده از کرکره های برقی مدل پنجره ای امروزه در زندگی افرادی که در طبقات اولیه ساختمان زندگی می کنند و لوازم قیمتی در منزلشان وجود دارد خیلی موثر است.در بسیاری از خانه های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. کرکره برقی پنجره برای اکثر خانه ها و ساختمان هایی که به امنیت نیاز دارند نصب می شود. امروزه متقاضیانی که خواستار ممانعت هدر رفت انرژی هستند افزایش یافته است. کرکره های برقی که توسط مهندسین درآذین نصب می شود از امنیت بسیار بالای برخورداراست. امنیت آن به دلیل تیغه ها و کرکره های بسیار مستحکمی است که در آن به کار رفته است. برای اشنایی بیشتر با اجزای کرکره برقی پنجره ای با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک

عوامل تأثیر گذار استفاده از کرکره پنجره اتوماتیک
کرکره اتوماتیک پنجره ای، عایق مناسب برای جلوگیری از صدا، حرارت و گرد و غبار محسوب می شود. به زیبایی و امنیت ساختمان می افزاید. کرکره برقی پنجره راهکاری مناسب برای حفظ امنیت ساختمانها، منازل ویلایی و حتی پنجره سوله های صنعتی محسوب می شود.

کرکره پنجره برقی اتوماتیک علاوه بر این که اینکه می تواند به ایمنی ساختمان کمک کند می تواند به زیبایی های ساختمان هم جلوه ویژه ای بدهد.

ساختار تشکیل دهنده ی کرکره پنجره ای
1- موتور های کرکره برقی و اجزای تشکیل دهنده آن
2- تیغه های کرکره برقی و متعلقات آن

درب اتوماتیک

موتور کرکره اتوماتیک
کرکره پنجرهموتور های توبلار و ساید دو موتوری است که در کرکره برقی استفاده می شود. برای وزن های کرکره سبک و سنگین که هر کدام کار مشابه انجام می دهد.

تیغه های کرکره برقی
تیغه های کرکره برقی به دو قسمت تقسیم می شوند. دسته تیغه کرکره برقی و قسمت امنیتی آن که فوم می باشد.این دو قسمت در کنار هم یک ترکیبی فوق العاده را تشکیل می دهد.

در این ویژگی ها می توانیم به نگهداری و امنیت بالای این کرکره ها اشاره کنیم. این کرکره ها به راحتی از محور و ریل خود خارج می شوند ولی باید بگوییم که کرکره پلی کربنات از مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربه و سرقت و سایر عواملی از نظیر بارش های زیاد و باد های عظیم برخوردار است.

درب اتوماتیک

عوامل موثر در کرکره برقی پلی کربنات
اولین و مهم ترین عامل تأثیر گذار، مدل و برندینگی که ضخامت و جنس پلی کربنات را تشکیل می دهد. همچنین سنگینی تیغه هایی است که در یک کرکره برقی پلی کربنات به کار برده می شود. در قسمتی دیگر می توانیم به لوله های که پلی کربنات ها را به هم متصل می کند اشاره کنیم. غالبا این لوله ها از جنس آلومینیومی و استیل می باشد.

تیغه کرکره پنجره ای فوم دار
تیغه فوم دار از ورق آلمینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن از خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد. این تیغه ها بسیار سبک و بی صدا بوده و به داخل دید ندارد. به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی بوده. در رنگهای مختلف موجود می باشد و به نمای ساختمان شما زیبایی و امنیت خاصی می بخشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>