اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کرکره برقی مدل پنجره ای از مدل هایی است که خیلی در زندگی روزمره امروزی استفاده می‌شود. کاربرد کرکره برقی پنجره معمولا برای طبقاتی پایینی ساختمان ها استفاده می شود. این موضوع باعث می شودکه از امنیت و دزدی هایی که در طبقات پایینی ساختمان می شود جلوگیری می کند. معمولا سارقان از پنجره طبقات پایینی وارد ساختمان می شوند.

درب اتوماتیک

محل نصب و کاربرد کرکره برقی پنجره
کاربرد کرکره برقی پنجرهکرکره پنجره اصولا در خارح از خانه نصب می شود و هیچ گونه ارتباطی در خصوص نصب به داخل خانه ندارد و همچنین رول جمع کننده تیغه هم بیرون خانه و هم بالای پنجره است.

چرا کرکره برقی در داخل ساختمان نصب نمی شود؟
کرکره های برقی یک رول جمع کننده تیغه دارند. این رول در بالای کرکره وجود دارد. این رول را باید در خارج از فضای خانه نصب کنیم زیرا اگر داخل خانه نصب شود امکان نصب پرده بر روی پنجره داخل واحد ساختمان ممکن نیست.

درب اتوماتیک

ارتفاع کرکره برقی پنجره
اصولا برای ورورد نور بیشتر در ساختمان راه حلی وجود دارد. این راه حل از استانداردهای ساختمانی است. در واقع اگر ارتفاع پنجره ها بیشتر باشد کرکره را بلندتر در نظر می گیریم. رول را در خارج و بالاتر از تیغه کرکره می زنیم و از انرژی های خورشیدی هم بهره مند می شویم.

آیتم های انتخاب کرکره مناسب برای پنجره

  • تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی
  • انتخاب تیغه مناسب کرکره برقی پنجره

روش های نصب کرکره برقی پنجره معمولاً در انتخاب تیغه مناسب برای کرکره برقی پنجره چندعامل تأثیر گذار هستند:

درب اتوماتیک

  • شکل ظاهری و هماهنگی با نمای ساختمان

فریم و قاب و حتی آن رنگ هایی که موجود است بیشتر بستگی به سلیقه کارفرما دارد. کارفرما باید در نهایت بگوید چه چیزی باب میلش است و مجری ها فقط به آن عمل کنند. در این قسمت شایان به ذکر است که تیغه کرکره برقی آلومینیومی در رنگ های کوره ای و شفاف موجود است. زنگ های برنز، عسلی، شیشه ای و دودی قابل تولید است.

  • کرکره برقی پنجره و بالکن شفاف
  • کرکره برقی پلی کربن شفاف رنگ برنز

ورود و یا عدم ورود نور از کرکره برقی پنجره
اگر کارمند هستید و پشت پنجره گل و گیاه نگهداری می کنید از تیغه های پلی کربنات که شفاف است استفاده کنید. اگر فقط بخواهید از نور استفاده کنید نه گرما می توانید از این نوع تیغه استفاده کنید. زمانی که خواب هستید و اصلا دوست ندارید نور به داخل اتاقتان بتابد بایستی از تیغه های آلومینومی استفاده کنید. این تیغه ها از ورود نور به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>