اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کرکره برقی مدل پنجره ای از مدل هایی است که در زندگی روزمره امروزی کاربرد بسیاری دارد و معمولا برای طبقات پایینی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع باعث می شود که از امنیت و دزدی هایی که در طبقات پایین ساختمان می شود جلوگیری شود و دلیلش این است که سارقان از پنجره طبقات پایینی وارد ساختمان می شوند. برای شناخت انواع کرکره برقی پنجره ای با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک

محل نصب کرکره برقی پنجره
کرکره پنجره در خارح از خانه نصب می شود و هیچ گونه ارتباطی در خصوص نصب به داخل خانه ندارد و همچنین رول جمع کننده تیغه هم بیرون خانه در بالای پنجره است.

چرا کرکره برقی در داخل ساختمان نصب نمی شود؟
به دلیل اینکه کرکره های برقی یک رول جمع کننده تیغه دارند که در بالای کرکره وجود دارد. این رول را باید در خارج از فضای خانه نصب کنیم. به دلیل اینکه اگر داخل خانه نصب شود امکان نصب پرده بر روی پنجره داخل واحد ساختمان را از ما می گیرد.

ارتفاع کرکره برقی پنجره
اصولا برای اینکه در یدو ورود خروج نور زیادتر دیده شود نسبت به سایر کرکره برقی های نصب شده که باعث گرفتن ورود نور به خانه می شوند راه حلی وجود دارد. اگر ارتفاع پنجره ها بیشتر باشد یعنی بتوان ارتفاع کرکره را بلندتر در نظر گرفت می توانیم رول را در خارج و بالاتر از تیغه کرکره بزنیم و از انرژی خورشید هم بهره مند شویم.

درب اتوماتیک

انتخاب کرکره مناسب برای پنجره
در هنگام انتخاب و در اختیار گرفتن یک کرکره برقی بالکن و یا کرکره برقی پنجره دو موضوع پیش رو دارید

  1. یکی تیغه کرکره برقی و موتور کرکره برقی
  2. دیگری تیغه مناسب کرکره برقی پنجره

معمولاً در انتخاب تیغه مناسب برای کرکره برقی پنجره، کسری عوامل بسیار تاثر گذار هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

شکل ظاهری انواع کرکره برقی پنجره ای:
خرید کرکره پنجره فریم و قاب و حتی رنگ های آن به سلیقه کارفرما بستگی دارد و کارفرما اطلاعاتی مرتبط با کرکره برقی پنجره ایرفرما بگوید چه چیزی باب میلش است و مجری ها فقط به آن عمل می کنند. شایان ذکر است که تیغه کرکره های برقی آلومینیومی در تمامی انواع رنگ های کوره ای و کرکره برقی شفاف در انواع برنز، عسلی، شیشه ای و دودی رنگ قابل تولید است.

  • کرکره برقی پنجره و بالکن شفاف
  • کرکره برقی پلی کربن شفاف رنگ برنز

درب اتوماتیک

ورود و یا عدم ورود نور از کرکره برقی پنجره ای
اگر نیاز دارید که در هنگامی که شما کارمند هستید و پشت پنجره گل و گیاه نگه داری می کنید و می خواهید که به آن نور بخورد شما می توانید برای رد شدن نور از کرکره از تیغه های پلی کربنات که شفاف است استفاده کنید.

برای اینکه شما در بعضی از تایم های روز به نور نیاز دارید ولی به گرمای آن نه می توانید از این نوع تیغه استفاده کرده و خود را راحت نمایید.

در خصوص عدم ورود نور باید گفت، بسیاری از افراد هنگام خواب دوست ندارند که در صبح و یا وسط روز نور به داخل اتاق ها بتابد. این افراد باید از تیغه های آلومینومی استفاده کنند تا از ورود نور به داخل ساختمان جلوگیری کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>